برنامه یاد بعضی نفرات
 
بزرگداشت قيصر امين پور و کنسرت کامکارها لغو شدند
تعويق دو برنامه فرهنگي ديگر؛
بزرگداشت قيصر امين پور و کنسرت کامکارها لغو شدند
مراسم بزرگداشت قيصر امين پور شاعر فقيد ايراني که قرار بود سوم تير از سوي انجمن نويسندگان کودک و نوجوان برگزار شود، براي دومين بار به تعويق افتاد. تاريخ بعدي برگزاري اين مراسم گراميداشت يکم مرداد اعلام شده است.

 مسائل حاشيه يي انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري، دليل به تعويق افتادن مجدد اين مراسم بوده است. به گفته شهرام اقبال زاده دبير انجمن نويسندگان کودک و نوجوان، مراسم بزرگداشت امين پور، پنجشنبه (يکم مرداد) از ساعت 17 تا 30/19 در خانه هنرمندان برگزار مي شود. اين مراسم با عنوان «مثل چشمه، مثل رود» برگزار خواهد شد. در اين مراسم فيلمي با عنوان «ايستگاه رفته» که در آن با فعالان ادبي درباره قيصر گفت وگو شده پخش مي شود. اين فيلم 30 دقيقه يي با هدف نشان دادن تاثيرگذاري مرحوم قيصر امين پور بر شعر نوجوان ساخته شده و امير پژمان حبيبيان کارگردان آن است. آتوسا صالحي و مژگان کلهر از جمله شاعران و نويسندگاني اند که در اين فيلم با آنها مصاحبه شده است. فريدون عمو زاده خليلي و مصطفي رحماندوست نيز از ديگران مصاحبه شوندگان در اين فيلم 30دقيقه يي اند.

امين پور شاعر مطرح ايراني هشتم آبان 1386 در بيمارستان دي تهران درگذشت. پيکر اين شاعر در زادگاهش گتوند به خاک سپرده شد.

کنسرت کامکارها هم به تعويق افتاد

از سوي ديگر کنسرت تهران گروه کامکارها که قرار بود اواخر تيرماه امسال برگزار شود نيز به تعويق افتاد. هوشنگ کامکار با اعلام اين خبر به مهر گفت؛ گروه کامکارها از مدت ها قبل براي برگزاري اين کنسرت در تهران برنامه ريزي کرده بود که به دليل بروز شرايط نامناسب برنامه خود را به تعويق انداخت. اعضاي گروه کامکارها اولين اجراي داخلي خود را در سال 88 فروردين ماه امسال براي شيرازي ها روي صحنه برده بودند که با استقبال پرشور مخاطبان روبه رو شده بود.

در روزهاي پيش نيز برنامه هاي مهم و پرمخاطب فرهنگي از جمله جايزه ادبي روزي روزگاري و کنسرت محمد رضا شجريان به دليل شرايط نامساعد اجتماعي لغو شدند.
منبع: 
ایسنا - مهر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1388 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بزرگداشت قيصر امين پور و کنسرت کامکارها لغو شدند | موسیقی ما