به نظرم کار درستی میکنه که توی چهارچوب سبک ها کار نمیکنه
چون اولا اینجوری میتونه امضای خودشو توی کارش بیاره.
مثل کاری که همیشه محسن میخونه و امضای خودش داخلش هست
ثانیا اگه بره توی یه سبکی کار کنه، اگه از خودش بخواد حرف جدیدی بزنه، بهش میگن که این کار اصلا توی اون سبک نیست!
اگرم بره دقیقا داخل چهارچوب کار کنه به کارش برچسب اقتباس و کاور میزنن!
پس برای حفظ خلاقیتشم که شده باید بره و کارای با امضای شخصیش رو پیش ببره...
دزیره و خواب دو تا از بهترینای البومن...
هر چند تنظیم قهوه قجری، تفنگ سرپر ، پاروی بی قایق، کلنجار و وصیت به نظرم در کنار خواب و دزیره ، همگی عالی هستن...
محسن توی این البوم به همه نشون داد اگه میخواید اهنگ شاد هم کار کنید نیاز نیس ریتم 6 و 8 داشته باشه. میشه یه کار مدرن مثل جز با سبک فانک راک تنظیم کرد...
البوم تنظیم ضعیف نداشت. توی تنظیمش حرفی نیست.
هر چند باقی بخش هاشم فوق العاده و عالی هستن
فقط من تعجب کردم که محسن با چه سرعتی به یکی از بهترین تنظیم کننده های ایران تبدیل شد
خسته نباشی ساده ی شگفت انگیز ;)
به نظرم کار درستی میکنه که توی چهارچوب سبک ها کار نمیکنه
چون اولا اینجوری میتونه امضای خودشو توی کارش بیاره.
مثل کاری که همیشه محسن میخونه و امضای خودش داخلش هست
ثانیا اگه بره توی یه سبکی کار کنه، اگه از خودش بخواد حرف جدیدی بزنه، بهش میگن که این کار اصلا توی اون سبک نیست!
اگرم بره دقیقا داخل چهارچوب کار کنه به کارش برچسب اقتباس و کاور میزنن!
پس برای حفظ خلاقیتشم که شده باید بره و کارای با امضای شخصیش رو پیش ببره...
دزیره و خواب دو تا از بهترینای البومن...
هر چند تنظیم قهوه قجری، تفنگ سرپر ، پاروی بی قایق، کلنجار و وصیت به نظرم در کنار خواب و دزیره ، همگی عالی هستن...
محسن توی این البوم به همه نشون داد اگه میخواید اهنگ شاد هم کار کنید نیاز نیس ریتم 6 و 8 داشته باشه. میشه یه کار مدرن مثل جز با سبک فانک راک تنظیم کرد...
البوم تنظیم ضعیف نداشت. توی تنظیمش حرفی نیست.
هر چند باقی بخش هاشم فوق العاده و عالی هستن
فقط من تعجب کردم که محسن با چه سرعتی به یکی از بهترین تنظیم کننده های ایران تبدیل شد
خسته نباشی ساده ی شگفت انگیز ;)