بازم یه کاره اسلو از مهدی
مث همیشه پیانو کمانچه ویوولن
***
سازبندی کار حرف نداشت
به نظرمن ترانه روی ملودی کارگفته شده چون فضای کاری مهدی مث سازش و هرجایی دنیایی و امپراطور/ فراموشی بود
***
به طوره وحشتناکی حس میکنم مهدی داره سبک کاراش رو به سمت شادمهر میبره
سروش دادخواه قبلا انتخاب چه خوابایی رو برای شادمهرگفته بود
مهدی هم جدیدا داره با سروش کارمیکنه و این همکاری داره جوون میده به الگو گرفتن مهدی از شادمهر
تنظیم کار فوق العاده بود
هومن با انتخاب ساز عود ویوولن سل خیلی به احساسی شدن کار کمک کرده
***
باید زمان بدیم به این کار درست مث سازش که همه اول گفتن خیلی ضعیفه از هرجای دنیایی اما با گذشت زمان نظرشون عکس شد.
ولی کلا احسان تهیه کننده کاره حق انتخاب داره نمیشه گفت مهدی لابی میکنه سره تیتراژ
ولی من بهتون قول میده مهدی هیچ وقت تیتراژ هیچ برنامه ای رو نمیخونه به جز ماه عسل
***
ولی روزبه بمانی یه دنیای دیگس
منتظرترانهاش توی البوم جدید احسان خواجه امیری نازنین هستم
بازم یه کاره اسلو از مهدی
مث همیشه پیانو کمانچه ویوولن
***
سازبندی کار حرف نداشت
به نظرمن ترانه روی ملودی کارگفته شده چون فضای کاری مهدی مث سازش و هرجایی دنیایی و امپراطور/ فراموشی بود
***
به طوره وحشتناکی حس میکنم مهدی داره سبک کاراش رو به سمت شادمهر میبره
سروش دادخواه قبلا انتخاب چه خوابایی رو برای شادمهرگفته بود
مهدی هم جدیدا داره با سروش کارمیکنه و این همکاری داره جوون میده به الگو گرفتن مهدی از شادمهر
تنظیم کار فوق العاده بود
هومن با انتخاب ساز عود ویوولن سل خیلی به احساسی شدن کار کمک کرده
***
باید زمان بدیم به این کار درست مث سازش که همه اول گفتن خیلی ضعیفه از هرجای دنیایی اما با گذشت زمان نظرشون عکس شد.
ولی کلا احسان تهیه کننده کاره حق انتخاب داره نمیشه گفت مهدی لابی میکنه سره تیتراژ
ولی من بهتون قول میده مهدی هیچ وقت تیتراژ هیچ برنامه ای رو نمیخونه به جز ماه عسل
***
ولی روزبه بمانی یه دنیای دیگس
منتظرترانهاش توی البوم جدید احسان خواجه امیری نازنین هستم