آلبوم پاییز بعد از تو با صدای حمید غلامعلی
 
برنامه یاد بعضی نفرات
 
حریص
امتیاز: 
3.35284

امتیاز : 67.1/100
تعداد رأی: 16078
( امتیاز : 67.1/100 - 16078 رأی)
(16078 رأی)

خواننده: 
محسن چاوشی
ترانه سرا: 
امیر ارجینی، حسین صفا، علی بحرینی
آهنگساز: 
محسن چاوشي
تنظیم کننده: 
محسن چاوشی، کوشان حداد، شهاب اکبری، امید حجت، امیرحسین سرگزی
نوازنده ها: 
امید حجت (گیتار الکتریک و آکوستیک)، فیروز ویسانلو (گیتار اسپانیش)، شهاب اکبری (کیبورد)، پیام طونی (ویلن)، میثم مروستی (ویلن قطعه ی بوف کور)، رضا تاجبخش (پیانو)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) و محمد جاسمی (سه تار)

ژانر:

انتشارات: 
تصویر دنیای هنر
فصل انتشار: 
زمستان
ماه انتشار: 
بهمن
سال انتشار: 
1389
توضیحات: 
آرتین ولی الهی: در «حریص»، هر چند امضای چاوشی تقریباً در همه‌ی قطعات هست، اما فضاهای متفاوت و متنوعی در کل آلبوم وجود دارد.

وجود نام کوشان حداد (که تنظیم های جوان پسندِ موفقی در فضای هاوس دارد) در میان تنظیم کنندگان حریص، نشان از آن دارد که چاوشی این بار توجه بیشتری به مخاطبین عام موسیقی دارد. او برای این دسته از مخاطبین قطعه ی شش و هشت «غیر معمولی» را نیز در آلبوم گنجانده است. همچنین وی از شهاب اکبری برای تنظیم سه قطعه از آلبوم استفاده کرده تا شاید موفقیت زوج آهنگسازی و تنظیم «چاوشی – اکبری» در آلبوم «متاسفم»، تکرار شود. امید حجت (نوازنده ی مشهور گیتار) و امیرحسین سرگزی هرکدام تنظیم یک قطعه را به عهده داشته اند و خود چاوشی که در آلبوم قبل چند قطعه را تنظیم کرده بود، در این آلبوم «کافه‌های شلوغ » و «پروانه‌ها» را تنظیم کرده است.

ترانه های آلبوم حال و هوای همیشگی آثار چاوشی را به همراه دارند و با وجود اینکه چند قطعه ی ریتمیک در آلبوم هست، همچنان همان غم همیشگی در صدای زخمی او وجود دارد.
لیست فطعات: 
3.119765

امتیاز : 62.4/100
تعداد رأی: 1581
( امتیاز : 62.4/100 - 1581 رأی)
(1581 رأی)

3.86209

امتیاز : 77.2/100
تعداد رأی: 2208
( امتیاز : 77.2/100 - 2208 رأی)
(2208 رأی)

3.2059

امتیاز : 64.1/100
تعداد رأی: 1780
( امتیاز : 64.1/100 - 1780 رأی)
(1780 رأی)

3.068075

امتیاز : 61.4/100
تعداد رأی: 1596
( امتیاز : 61.4/100 - 1596 رأی)
(1596 رأی)

3.171545

امتیاز : 63.4/100
تعداد رأی: 1715
( امتیاز : 63.4/100 - 1715 رأی)
(1715 رأی)

3.56845

امتیاز : 71.4/100
تعداد رأی: 1924
( امتیاز : 71.4/100 - 1924 رأی)
(1924 رأی)

3.29379

امتیاز : 65.9/100
تعداد رأی: 2069
( امتیاز : 65.9/100 - 2069 رأی)
(2069 رأی)

3.55779

امتیاز : 71.2/100
تعداد رأی: 1894
( امتیاز : 71.2/100 - 1894 رأی)
(1894 رأی)

3.207165

امتیاز : 64.1/100
تعداد رأی: 1940
( امتیاز : 64.1/100 - 1940 رأی)
(1940 رأی)

3.464125

امتیاز : 69.3/100
تعداد رأی: 5377
( امتیاز : 69.3/100 - 5377 رأی)
(5377 رأی)

3.189055

امتیاز : 63.8/100
تعداد رأی: 1827
( امتیاز : 63.8/100 - 1827 رأی)
(1827 رأی)

مظالب مرتبط : 

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

موسیقی ما نظر ما چی شد؟ حرف حقیقت تلخ بود؟!! تاسف.
زنده باد محسن چاوشی. موسیقی ما اینو همیشه یادت باشه که بدترین کارشکنی ها هم که انجام بشه بازم محسن همه جا اول هست. واقعا باید به جای اسم موسیقی ما اسم این سایت میشد موسیقی اونا

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

بنیامین:
الان به نظر خودت نقد کردی البوم رو؟
نمیخوام بگم نقد نکنید ولی اگه میخواید نقد کنید یا حتی نظرتون رو در قالب نقد بگین یه ذره نه زیاد فقط یه ذره موسیقی بلد باشید
خط به خط جواب میدم بهت
===================
===================
سه شاعر این آلبوم ، کاراشون بد نیست . اما عالی نیستن . به نسبت شاعرهایی مثل مونا برزویی، بابک صحرایی و ... سطح پایین تری دارن . اما قابل قبولن .امیر ارجینی، شاعر خوبیه . ولی توی این آلبوم اصلا خوب نیست ! توی رمانتیک واقعا شاهکار بود کاراش . اما اینجا ... حسین صفا ، پروانه هارو خیلی قشنگ سروده . اما کافه های شلوغ اصلا قشنگ نیست .پرنده غمگین هم بدک نیست. و شاعر ترانه غیرمعمولی (علی بحرینی) هم کلا کارهاش بسیار معمولی هستن مثل دوباره بیا شهاب رمضان .
||
||
V
در مورد ارجینی تا حدودی نظرت رو قبول دارم ولی نه نسبت به شهاب رمضان در مقایسه به حسین صفا ولی اینم باید بدونی که توی این البوم ارجینی 7 ترک رو سروده حسین صفا 3 ترک
ضمنا این بدک نیست و خوبه فقط نظر هست و نقد نیست
اگه انتقاد داری باید ادرس دقیق بیت و مصرع رو بدی و توضیح بدی چرا گفتی بدک نیست در غیر این صورت ما فقط به چشم نظر شخصی نگاه میکنیم
================
چاوشی از خودش هم تقلید می کنه !
||
||
V
چه جالب من چون تو گفتی اینو فهمیدم!
ولی اینکه یگانه از عالم و ادم تقلید کرده از ترکی و یونانی و عربی و ...(!!) رو میدونستم
================
دومین دفعه که می گه :با اینکه کوه دردم با اینکه غم زیاده ...

خیلی شبیه به دومین دفعه ایه که می گه : خیلی دلم گیره خیلی گرفتارم ...

یا اما باز فکر می کنم تو ترک هشت . فکر می کنم رو عین همش دارم فکر می کنم ... (تو سنتوری می گه)
||
||
V
اقای موسیقی شناس اینجا اکورد ها با هم فرق داره چطور مثل اونجا خونده؟یعنی اکورد یه چیزه ولی خواننده اون چیزی که خودش خواسته رو خونده!نقد نظر یا هرچی که بود خیلی بی معنی بود
اینکه تلاش داری بگی چاوشی میخواد مثل قدیم بخونه و خودش رو تکرار کنه حتی دشمنای خونی هم قبول ندارن پس تلاشت بی فایدست ضمنا همش دارم فکر میکنم
ادرسش اینه سال 85=>البوم متاسفم=>تراک خیانت
اینکه حتی اسم اهنگ رو هم بلد نیستی نشون میده چقدر حرفت درسته!
===============
من نمیدونم بازم ترک 2 این آلبوم هم رو از یه خواننده تینیجر مثل مایلی سایروس الهام گرفته یا نه، ولی ترک دو قشنگترین آهنگ آلبومه .
||
||
V
نه یحتمل از خواننده های یونانی به تازگی ترکی و در اینده پرتغالی الهام گرفته و تقلید کرده و کاور کرده!
================
در کل از نظر من کارهای چاوشی احساس خاصی ندارن .
||
||
V
بله بله یگانه خدای احساسه که فقط خودش رو تکرار کرده
و با البوم اخرش هواداراش رو پروند اونم کسانی که به خاطر چاوشی طرفدارش شده بودن!
=================
با گذاشتن دندون ها روی هم و حرف زدن یا کشیدن کلمات احساس خیلی زیادی قابل انتقال نیست !
||
||
V
ولی با جیغ ها اصلا احساس فوران میکنه یعنی ادم فکر میکنه توی نیوزیلند هستش و داره اتشفشان های احساس رو تماشا میکنه!
==================
تنظیم ها :
||
||
V
تنظیم چیه؟تنظیم کننده کیه؟کار تنظیم کننده چیه؟
==================
ترک یک : در مقایسه با ترک های اول آلبوم های دیگه سال : رمانتیک، یه خاطره از فردا، رگ خواب، مهره و تو راست می گی .

از 1.06 تا 1.13 عین 1.50 تا 2.05 فقط تو رو دارم (ترک یک تو راست می گی) بود.
||
||
V
چه نظر مضحکی!بازم اکورد متفاوت ملودی متفاوت ساز متفاوت بعد چی مثل هم بود؟
===============
کوشان هر قدر هم بین المللی و حرفه ای باشه باز هم به نظر من سیروان تجربش تو جذب مخاطب خیلی بیشتره .
||
||
V
کوشان حداد فقط یه تنظیم کننده بین المللیه
ولی سیروان خسروی یه نابغه توی تنظیم کنندگیه!
================
منو مجبورم نکن با اینکه کار کوشان بود اما اصلا به نظر من قشنگ نبود . جز یه آکاردئون نکته ی جذاب دیگه ای نداشت.
||
||
V
اکاردئون!
از کجا شنیدی؟میشه کامل دقیق و واضح توضیح بدی چیه که به این راحتی اسم میبری؟
================
ترک سه : من فرق بین سبک ها رو نمیدونم ، که هاوس چیه و ترنس چیه ... اما این همه آهنگ بیس دار توی یه آلبوم فکر نمی کنم باعث بالا بردن سطح آلبوم بشه . شعر که معمولیه . تنظیمم که به درد ماشین میخوره فقط . حس خاصی نداره .
||
||
V
دیگه یه بچه دبستانی هم فرق سبک های هاوس ترنس هیپ هاپ راک پاپ رپ تانگو و... رو میدونه تو چطور وقتی اینا رو نمیدونی در مورد تنظیم نظر میدی؟
اهنگ بیس دار!!!!! یعنی هر اهنگی بیس داشت جزء ترنس یا هاوس قرار میگیره؟چقدر مسخره و خنده دار! اهنگ بازار خرمشهر هم بیس داشت ولی 6/8 بندری بود اینم بیس داره ولی 6/8 هست نه هاوس یا ترنس اون وقت وقتی نمیدونی سبکش چیه چرا داری در مورد تنظیمش نظر میدی؟
================
ترک چهار : ترک خوب و قشنگیه . شروع عالیه . شعر خوبه .
||
||
V
نقد یا نظر؟؟چقدر راحت در مورد یک سال زحمت نظر میدن تازگی!
=================
شهاب اکبری با یگانه واقعا قشنگ کار می کنه اما با چاوشی ... ؟
||
||
V
بچه ی خوب شهاب اکبری رو چاوشی اورد توی عرصه موسیقی همونطور که فودیان رو اورد و واسه یگانه تنظیم کرد
اون وقت چه راحت نظر مضحک میدی
رگ خواب که همون نفس های بی هدف بود وقتی هر 2 یکی هستن پس شهاب اکبری کار جدیدی نکرده و فقط روی همون ریتم و ملودی تنظیم کرده ولی جای بهتر شدن خاطرات نفس های بی هدف هم خراب شد!
===============
یک دهم احساسی که از ترک هایی مثل : آخه دل من، نشکن دلمو ، گناهی ندارم ، حافظه ضعیف، رگ خواب ، دوراهی و ... به من میدن رو ترک هایی که اکبری واسه چاوشی ساخته نمیدن .
||
||
V
نظر مضحک چیکار کنم الان بخندم؟یا باور کنم؟
ضمنا نشکن دلمو رو شهاب اکبری تنظیم نکرده اقای طرفدار یگانه
کار خود محسن ها بوده!
================
نمیدونم کار یگانه بوده یا اکبری ولی همینکه رگ خواب یهو شروع نمیشه و اول صدای آروم یگانه میاد و بعد گیتار و بعد ویالون کار رو به اوج زیبایی می رسونه . همه چیز حرفه ایه ....
||
||
V
واقعا چقدر خنده دار
تو حتی کار های خواننده خودت هم نمیدونی چی به چیه
اون وقت اومدی کارشناس شدی؟
میگه نمیدونم یگانه ساخته یا اکبری!
چطور نمیدونی؟
اون وقت میخوان خودشون رو با ما مقایسه کنن
الان شما با جدیدترین طرفدارای سلطان هم که حرف بزنی کل تاریخچه البوم نفرین رو برات میگه!
===============
ترک شش : دومین ترک برتر آلبوم . اگه همین یه ترک رو میداد به کوشان آلبوم از یه نواختی و زود معمولی شدن در میومد .
||
||
V
گفتی یک نواختی یاد برادر های 2قلوی نفس های بی هدف و رگ خواب افتادم!
================
ترک هفت : اصلا من با همچین ترک هایی که صدای گیتار برقی رو مغز میره خوشم نمیاد .

و از ادا کردن ، تحریر، نوع خوندن یا هر چی که اسمشو بذارین های چاوشی خوشم نمیاد .

هنوز منتظریییییییی ...یا سراپا آووووتیشی... با نوک زبون بیان کردن کلمات اصلا قشنگ نیست .
||
||
V
نظر مضحک!
همین لحن و خوندن باعث شده امتیاز البوم الان 80باشه!
یعنی 80% مردم خوششون اومده!
ولی البوم یگانه چی؟50درصد!
===============
وقتی اسم کوشان هست فکر می کنیم عالیه . اما کوشان نشون داد هنوز در حال تست کردن نحوه های مختلف ساختن آهنگ و دیدن نتیجه اون هست . شروعش کاملا مثل ترک دو آلبوم هومن سودمنده که خود کوشان ساخته .
||
||
V
دقیق و واضح نظرت رو بگو!
یعنی چی مثل فلان تراک بوده
یا از این نظرای مافوق کارشناسانه نده یا اگه میدی با دلیل بده و بگو از چه لحاظ مثل فلان تراک بوده ملودی؟تنظیم؟چیش مثل اونه؟
اکورداش؟اگه اره اکورداش رو بنویس ببینیم چطور میگی عین اونه؟یا سازهاشون یکیه؟اگه اره بگو ببینم چه ساز ها یا سمپل هایی به کار رفته؟
=============
ترک نهم : شعر جالبی داره و طرز خوندن چاوشی هم تقریبا خوبه . ولی خب هیچوقت از چاوشی احساس خاصی نمی گیرم .

اما تو این ترک یه احساس 30 درصدی لااقل منتقل می کرد .

شهاب اکبری هم که ....
||
||
V
نظر مضحک!
تو احساسی نمیگیری دلیل بر این نیست چاوشی احساسی منتقل نمیکنه این تراک دل سنگ رو هم اب میکنه
شهاب اکبری توی این البوم بهترین کار هاش و توانش رو رو کرد بهترین دوره فعالیت هنریش تا به حال توی این البوم بوده!
================
ترک دهم : شروعش خیلی بده . شعر ضعیف . انگار واسه فیلم وسترن آهنگ ساخته ! الانه دوتا هفت تیر کش از پشت درخت میان بیرون !

استفاده از احساساتی که همه تجربه کردن و به شکل عامیانه هم قابل بیانه مثل گرفتن دست توی شعر جالب نیست .

یه شاعر باید احساساتی که یه آدم معمولی نمیتونه بیانش کنه رو توی شعر بیان کنه .
||
||
V
نظر مضحک!
تازگی فیلم وسترن فضای لایت داره؟نکنه اصلا البوم رو نشنیدی اینا رو هم از این و اون شنیدی خواستی یه چیزی گفته باشی
با حرفایی که در مورد این تراک زدی واقعا شک کردم
گرفتن دستات همش دروغه دروغ!
تو هنوز به اون اندازه از درک نرسیدی
صحبتای چنتا از دوستان رو برات اینجا میگم
این شعر یه عاشق رو توی 2حالت نزدیک به عشق و دور از عشق بیان میکنه طوری که قسمت اول شعر عاشق پیش معشوقشه ولی قسمت دوم شعر میگه همه اینا دروغه
یگانه و امثالهم هرچقدر هم تلاش کنن نمیتونن کاری به این قدرت رو ارائه بدن هرچقدر هم تلاش کنه حرفای قلمبه سلمبه بزنه احساسی درش نیست
اما توی این تراک تو 2حالت عشق رو با بهترین بیان میشنوی طوری که خودت هم انگار توی ماجرا هستی
همین مونده بخوای از حسین صفا ایراد بگیری
کافه های شلوغ جزء بهترین های البوم بود ولی این البوم اینقدر خوب داره واقعا فعلا نتونستم بهترین رو انتخاب کنم دارم نقد خودم رو مینویسم ولی هر بار کلا تغییرش میدم چون چیزای جدیدی میفهمم
===============
ترک یازدهم : هم که .... حیف شهاب اکبری . گیتار برقی و ...

دلگیرم ... می میرم ... قافیه های معمولی ...

ای همه پهنای دلم شهرتو ... بذار فراموش کنم قهرتو ... شاعر این شعر کجاست ؟!!!! شعرای این شاعر کجاست ؟!!!!
||
||
V
اینقدر بدم از نظرات مضحک میاااااااااد
مشکل توه که هنوز تو حس ساز های قدیمی و خسته کننده هستی
الان دنیای موسیقی دست گیتار الکتریکه
اینم یه نکته که نشون دهنده اینه که تو سطح موسیقیت چقدره
گیتار الکتریک در حال حاظر بهترین معروفترین و پرطرفدار ترین ساز زنده در سطح جهان هست
و فکر کنم بعد از گیتار و پیانو پر استفاده ترین ساز هم باشه
===============
اما به نظر من چاوشی واسه بهترین شدن یه کار هنوز نکرده ، اونم کنسرته .

انشاالله کنسرت بذاره و ما هم بریم و ببینیم یه میلیون آدم اومدن و چاوشی هم دقیقا همون صدایی رو داره که توی آهنگ هاش داره .

چــــــــــــــــــاوشی و همه طـــــــــرفداراش موفق باشن .
||
||
V
اونم میزاره
اما شک کردن به چاوشی و صداش یعنی شک کردن به خوانندت و مهر باطل روی کل حرفاش
صدا که صدای خودشه یا نکنه واسه مصاحبه صوتیش هم صداشو عوض کرده؟
تازه این سال 84هست یعنی چاوشی هیچوقت به صداش شک نداشته که بخواد کنسرت نزاره
http://sajadup.persiangig.com/audio/Interview%20With%20Mohsen%20Chavoshi...

==================
==================
حرف اخر اینکه هرکی نیاد واسمون عدای کارشناس ها رو در بیاره
2تا حرف از توی نت یاد گرفته بیاد اینجا بگه بعد فکر کنه ملت فرق موسیقی شناس رو با ادم معمولی ندونه
تو طرز حرف زدنت هم کاملا نشون میداد چقدر موسیقی حالیته
و حتی چقدر موزیک گوش دادی
حرف از اکاردئون میزنی بعد فرق سبک هاوس با ترنس رو نمیدونی
یه جا میگی طرفدار یگانه هستم بعد فکر میکنی تنظیم کننده نشکن دلمو شهاب اکبریه!
و یه جای دیگه هم یه مصراع از یکی از اهنگای یگانه رو میگی(اسمش رو بلد نیستی) بعد میگی نمیدونم تنظیم یگانست یا شهاب
چه هواداری!!!
چطور به خودت این جرات رو میدی که بگی هوادار؟
هوادار اونه که بدونه الان خوانندش داره چیکار میکنه
بدونه کی بلند میشه کی میشینه
دیگه تنظیم کننده و شاعر که جزء ابتدایی ترین کار ها هستن
--------------------------
مدیرا:
ببخشید دیگه خلاصه نظرم طولانی شد فقط اگه چند دقیقه پیش این نظر به صورت نصفه و نیمه اومد اون رو تایید نکنید و اینو که کامله تایید کنید
بازم شرمنده بابت طولانی شدن نظر
مرسی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

جالبه که دیگه جوب منو نمیدی.
من اینو میذارم به حساب عذر خواهیت.
ولی چون میخوام خودت هم باورش کنی و دیگخ شبها خواب و کابوس محسن چاوشی رو نبینی(نمیدونم چیکارت میکنه تو خواب!) بهتره که یه متن عذرخواهی هم بنویسی و پخش کنی.
حالا تیترش مهم نیس ولی تو مایه های عذرخواهی باشه دیگه.
میدونستم یه روز قبول میکنی که خیلی چاوشی از همه سره و تو هم این مدت فقط میخواستی کمی از عقده هاتو توی نت خالی کنی.
حله دیگه مسئله پس؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

دوستان خواهشا یگانه رو با چاوشی مقایسه نکنید
یگانه حداقل 2پله از چاوشی عقب تره
از ملودی ها ی تکراری و ترکی که میسازه مشخصه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

البوم خوبی بود ...من تراک پروانه هارو دوس داشتم با حریص
اما اینطور که پیداست از البوم استقبال نشد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

تبریک به محسن چاوشی عزیز بابت آلبوم خوبش.

اول اینکه حریص از لحاظ جذب مخاطب جدید "ژاکت" رو می خوره و میذاره کنار

دوم: هزار بار ممنون از محسن که توی این آلبوم لحن و صداش همونی شده که باید باشه و از ناله های اعصاب خرد کن هم خبری نیست.

سوم: ترانه ها و تنظیم ها و ملودی ها هم خیلی خوب بودن

چهارم: آلبوم حریص جز آلبوم های برتر چند سال اخیر بود.

پنجم: از بچه هایی که ایجا نظر میدم خواهش می کنم بذارن آزادی بیان باشه و هر کس نظرش رو بگه حتی اگر خلاف سلیقه ی شماست منم با خیلی از نظرات mas موافق نیستم ولی به عقیده اش احترام میذارم هر کسی یه سلیقه ای داره!

ششم: امسال دوتا خواننده ی داخلی که خیلی دوست داشتم یعنی یگانه و چاوشی موفق یودند و خیلی از این بابت خوشحالم

هفتم: حالا دیگه نوبت کنسرته..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

ماست»
حالا تو یکم تلاش کن شاید اینا دیگه هرجور نظری دادم تایید کردن دی:

بی هویت»
عزیز دلم
شما با اجازه کی تراک کاشکی رو گوش دادی؟
ضمنا اینکه کدوم تراکش خوبه کدوم بده رو باید طرفدارا و بزرگان موزیک تایین کنن
حرفایی که زدم هیچ شکی درش ندارم ضمنا اصحابی اگه تبلیغ هم بشه مشکلی نیست چون خودش طرفدار سلطان هست
ولی اینکه میخواین یگانه رو معروف کنید این مشکل داره
درسته که همیشه زیر سایه چاوشی بوده هست و خواهد بود
ولی مقایسه البوم شاگرد با استاد غیر قابل هزمه
ماشین هم اگه خیلی دوست داره باشه فردا برات میخرم
هرکی چاوشی گوش نده سلیقش افتضاحه خوب شد؟
حتی ماست هم از چنتا تراک ها خوشش اومده پس زیادم سلیقش افتضاح نیست
ولی تو کاملا معلومه که چه سلیقه ای داری و چجور اهنگایی گوش میدی
یا ساسی... گوش میدی یا میری هایده حمیرا گوش میکنی
شایدم از این مداحی و این چیزا گوش بدی
طرفدار خواننده درست حسابی که نیستی این کاملا معلومه
اسمتم نوشتی یا نه به من ربطی نداره وقتی اسم نداری بی هویتی دیگه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

سجــــاد عزیزم
پسر خوب !
خوبی شما ؟!
بالاخره ما هم خدمت وکیل مدافع محسن چاوشی عزیز رسیدیم !
اولا که عقده دار و بغص دار بودن تو لحنت معلومه !
البته اینم معلومه که نظر من بوده و نقد نبوده !
نقل قول شما :
(تو طرز حرف زدنت هم کاملا نشون میداد چقدر موسیقی حالیته)

وقتی نوشتم فرق هاوس و ترنس و دنس و تکنو و ... رو نمیدونم، یعنی آهنگسازم که نمیدونم ؟! نه استاد، یعنی فقط شنونده موسیقیم !
خوشا به حال شما و دوستان دبستانیتون که این ها رو میدونن !
اینو گفتم که اشخاص بفهم، بفهمن که بنده مثل بقیه آلبومایی که نظرمو در موردشون دادم، در مورد اینم دادم .
ماشاالله شما همه جا هستی و در حال کارشناسی از آیپی گرفته تا ...
ضمنا عقده یگانه هم داری مثل که !
اگه چاوشی بهتره که چرا بحث می کنید سر بهتر بودنش ؟! بهتره دیگه ! ایشاالله همیشه بهتر از یگانه باشه ! چرا همش درحال زور زدن و تکرار این جمله که چاوشی بهتره ! هستی ؟!
نقل قول شما :
(یه جا میگی طرفدار یگانه هستم بعد فکر میکنی تنظیم کننده نشکن دلمو شهاب اکبریه!)
شما آلبوم نفس های بی هدف رو اگر داری وردار
بعد جلدش رو قشنگ بخون .
اسم قطعات + زمانشون رو کنار صورت محسن یگانه نوشته و پایینش نوشته :
آهنگ ساز و ترانه سرا محسن یگانه
میبینی خبری از تنظیم کننده نیست .
داخل آلبوم اگر بازش کنی نوشته تنظیم : شهاب اکبری
تنظیم قطعات نفس های بی هدف و اینجا جای تو نیست : محسن یگانه
ملودی چشمای خیس من برگرقته (دقیقا برگرقته) از یک قطعه یونانی
من ایرادی از تو نمی گیرم که حتی فرق بین نسخه اولی نشکن دلمو و نسخه ای که یگانه گذاشت تو نفس های بی هدف رو نمیدونی .
چون طرفدارش نیستی .دقیقا مثل من که اصلا به جز سه آلبوم مجاز چاوشی اسم آلبوم های دیگشونمیدونم .
نسخه اصلی رو هم نمیدونم. خود یگانه می گه خودش تنظیم کرده، چاوشی می گه من تنظیم کردم !
منم واسم مهم نیست کی تنظیم کرده ! کارای گروهی اصولا همیشه سرش دعوا میشه !
;)
نقل قول شما :
(و یه جای دیگه هم یه مصراع از یکی از اهنگای یگانه رو میگی(اسمش رو بلد نیستی) بعد میگی نمیدونم تنظیم یگانست یا شهاب)
دیگه اوج خنده و مزاح بود این حرف !
ترکی که حدود هزار بار گوش کردمش(به اسم رگ خواب!) ندونم اسمش چیه !
استاد گرامی ، دوست ارجمند، شمایی که همه جا هستی و سعی داری خودتو تو همه بحث های مرتبط یا غیرمرتبط با چاوشی دخالت بدی !
یک بار دیگه اون متن رو بخون .
;)
(نمیدونم تنظیم یگانست یا شهاب اکبری ! )
پسر جان، تو این موسیقی که آهنگ ساز = ملودی ساز !
من واقعا نمیدونم اینکه رگ خواب اول با صدای زیر محسن یگانه شروع بشه و یهو شروع نشه کار آهنگسازه(محسن یگانه) یا تنظیم کننده (شهاب اکبری)!
;)
امیدوارم درک کرده باشی منظورمو.
با طرفداری اینطوری، شما چهره خواننده مورد علاقتو داری خراب می کنی، هیچ کمکی به بهتر شدن اون خواننده نمی کنی !
;)
من طرفدار علی اصحابی و حمید عسکریم هستم .
اگر ایرادی ، نکته ای، موردی و غیره ای داشتی میتونی در موردشون ایراد بگیری منم با کمال میل جواب شما رو خواهم داد !

Am
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

بنیامین
اصلا خودت فهمیدی چی میخواستی بگی؟در کل تبلیغ خوبی برای یگانه جونت بود
ننه قلی هم میدونه که یگانه بیشتر آهنگاشو از آهنگهای خارجی تقلید میکنه.
جالب اینه که اومدی حریص رو با رگ خواب مقایسه کردی.تو که آلبوم خواننده مورد علاقت رو فقط 6 بار گوش دادی دیگه نیا آلبوم حریص رو نقد کن

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

کاملا معلومه کی بچگانه مینویسه و کی تکرار میکنه :D:D
(نقد منصفانه بنده) رو از تو جملاتت فاکتور بگیرن دیگه چیزی نمیمونه:D
ما که تا حالا خیلی خندیدیم:D
دوس دارم اینقد بنویسم تا هر روز بخندم.
هنوز به (... خوردن) نیفتادی؟:D
هنوز باید تحقیر شی؟

صفحه‌ها

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود حریص | موسیقی ما