برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ملودی «فرزاد فرزین» و تنظیم «بهروز صفاریان»
آهنگ «منو بشناس» با صدای چهل خواننده پاپ منتشر می‌شود
موسیقی ما آهنگ «منو بشناس» با همصدایی چهل خواننده پاپ منتشر خواهد شد. این آهنگ، یک موزیک‌ویدیو هم خواهد داشت. ملودی این آهنگ ساخته «فرزاد فرزین» است و «بهروز صفاریان» هم این اثر را تنظیم کرده است. ترانه هم از سروده‌های «احمد امیرخلیلی» است. در لیست اولیه خوانندگان آهنگ منو بشناس نام چهره‌های سرشناسی نظیر بهروز صفاریان، خشایار اعتمادی، گروه سون، روزبه نعمت‌اللهی، رضا صادقی، فرزاد فرزین، پرواز همای، فریدون آسرایی، حجت اشرف‌زاده، گرشا رضایی، خشایار اعتمادی، حمید هیراد، مسعود صادقلو، احسان حق‌شناس و حامد همایون و... به چشم می‌خورد.
 
موزیک‌ویدیوی آهنگ منو بشناس هم به کارگردانی «محمد اولاد» منتشر می‌شود. «میثم محمدحسنی» و موسسه موسیقی «ماوا» و سازمان «اوج» تهیه‌کنندگان این آهنگ هستند که به زودی منتشر خواهد شد. «بهنام کریمی» و «علی خاتمی» هم سایر عوامل تولید این آهنگ هستند.
 
به نظر می‌رسد آهنگ منو بشناس که در تجربه‌ای متفاوت با حضور چهل خواننده تولید شده است، علاوه بر بخش موسیقی، مضمونی نزدیک به آهنگ ما دنیاییم مایکل جکسون هم داشته باشد. در آن آهنگ جمعی از ستاره‌های موسیقی آمریکا به همراه مایکل جکسون گرد هم آمدند و با شعار «آمریکا برای آفریقا» آن اثر را اجرا کردند. آهنگ ما دنیاییم با فروش بیش از سی میلیون نسخه به عنوان چهارمین آهنگ پرفروش جهان شناخته می‌شود. درآمدهای حاصل از آن پروژه صرف قحطی زدگان آفریقا شد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 14:47

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آهنگ «منو بشناس» با صدای چهل خواننده پاپ منتشر می‌شود | موسیقی ما