برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ایجاد یک حباب صوتی
کاربران از استفاده‌ی هدفون برای گوش دادن به موسیقی بی‌نیاز می‌شوند
موسیقی ما- دانشمندان یک دستگاه رومیزی ابداع کردند که با ایجاد یک حباب صوتی، کاربر را از استفاده از هدفون برای گوش دادن به موسیقی بی‌نیاز می‌کند. 

«آسوشیتدپرس» گزارش داده است، جهانی را تصور کنید که در آن با حباب صوتی شخصی خود این طرف و آن طرف می‌روید؛ بدون نیاز به هدفون آهنگ‌های موردعلاقتان را گوشی می‌دهید، با صدای بلند بازی ویدئویی می‌کنید، فیلم می‌بینید و از سیستم‌های مسیریابی در خودرو استفاده می‌کنید، بدون آن که مزاحم اطرافیانتان شوید.

فناوری پیشرفته صوتی مبتنی بر تابش صدا که روز جمعه توسط شرکت Noveto Systems معرفی شد، این امکان را فراهم می‌کند. این فناوری یک دستگاه رومیزی به نام SoundBeamer ۱.۰  است که صدا را مستقیما به گوش شنونده می‌تاباند.
 
کارکردهای متنوعی برای این دستگاه پیش‌بینی شده است، از گوش دادن به موسیقی یا کنفرانس‌های تلفنی بدون ایجاد حواس‌پرتی برای همکاران تا فیلم دیدن و بازی کردن با صدای بلند. حذف هدفون‌ها از این معادله به این معناست که کاربر به هنگام استفاده از این دستگاه می‌تواند دیگر صداهای موجود در محیط را به وضوح بشنود.
 
این دستگاه به کمک یک ماژول حسگر سه بعدی، موقعیت گوش کاربر را تعیین و ردیابی می‌کند و از طریق موج‌های مافوق صوت پاکت‌های صوتی می‌سازد و صدا را مستقیم به گوش می‌فرستد. صوت دریافتی را می‌توان روی حالت استریو یا سه‌بعدی تنظیم کرد که حبابی ۳۶۰ درجه‌ از صدا را در اطراف کاربر ایجاد می‌کند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 13:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاربران از استفاده‌ی هدفون برای گوش دادن به موسیقی بی‌نیاز می‌شوند | موسیقی ما