برنامه یاد بعضی نفرات
 
عضو سابق گروه بیتلز میگوید از اینکه دیگران او را باعثِ حدایی اعضای گروه می‌دانند، بسیار ناراخت است
سر پل مک کارتنی: چاره‌ای جز شکایت نداشتم
موسیقی ما- «سِر پل مک کارتنی» در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است؛ وقتی می‌شنود مردم او را باعث انحلال و جدایی اعضای گروه بیتلز در سال ۱۹۷۰ می‌دانند، بسیار ناراحت شده و این موضوع برایش بسیار دردناک است.

این خواننده ۷۸ ساله مشهور و از اعضای گروه بیتلز می‌گوید: «مردم گمان می‌کنند اعضای گروه – شامل جان لنون، جورج هریسون، رینگو استار و پل مک کارتنی- پس از جدایی‌شان به شدت از هم متنفر بوده‌اند؛ اما ما مانند هر خانواده دیگری تنها تنش‌ها و درگیری‌های مختصری با هم داشتیم.»

او ادامه داده است: «تنها راه برای من به منظور نجات بیلتز و انتشار Get Back از پیتر جکسون این بود که از گروه شکایت کنم. اگر این کار را نمی‌کردم، همه چیز در اختیار آلن کلین قرار می‌گرفت. تنها راهی که جلوی من قرار داده شد تا گروه را نجات دهم همان کاری بود که انجام دادم.»

پل مک کارتنی در ادامه صحبت های افشاگرانه خود چنین می گوید: «با خود گفتم خب من از آلن کلین شکایت می‌کنم.»

تصمیم مک کارتنی به تنش و درگیری بین اعضای گروه بیتلز انجامید و جان لنون آهنگ How Do You Sleep? را به وضوح خطاب به پل مک کارتنی نوشت که سهم زیادی در افزایش تصورات غلط در مورد درگیری اعضای گروه داشت. پل مک کارتنی در ادامه صحبت های خود در این مورد می‌گوید: «به یاد دارم که داشتم یک مقاله می‌خواندم، یک مصاحبه با یوکو. او حامی بزرگ جان بود. این برایم قابل درک است؛ اما او در این مقاله گفته بود: «پل هیچ کاری نکرد. تنها کارش رزرو کردن استودیو بود و من با خود گفتم: «اوه ، نه» و بعد جان آن آهنگ معروف را نوشت.»

عضو گروه مشهور بیتلز در ادامه مدعی می‌شود که جان لنون در نوشتن این ترانه از پیشنهادهای آلن کلین استفاده کرده و کلین هنگام نوشتن متن این ترانه حضور داشته است:‌«خب شما با این فضا مواجه می شوید: بیایید پل را شکار کنیم، و این مسائل بسیار دردناک بود.»

مک‌کارتنی می‌گوید که احساس گناه و تنفر از خود باعث شده که این حس در شعرها و کارهایش نیز نفوذ کرده و دیگران نیز متوجه ردپای تنفر و انتقاد از خود در کارهای او شوند.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سر پل مک کارتنی: چاره‌ای جز شکایت نداشتم | موسیقی ما