برنامه یاد بعضی نفرات
 
نشست مشترک دفتر موسیقی با هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری برگزار شد
برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا بررسی شد
موسیقی ما- نشست مشترک دفتر موسیقی با هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری، روز شنبه سوم آبان برگزار شد. در این جلسه صدرالدین حسین‌خانی، اردوان جعفریان، امیرعباس ستایشگر، مهدی کاشی از اعضای هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در این جلسه حضور داشتند و محسن رجب پور نیز از طریق ارتباط تصویری در جلسه حضور داشت.
 
حمید قبادی مشاور اجرایی معاونت هنری، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی و چند نفر از اعضای هیئت‌مدیره این مجمع در نشست حضور داشتند.
 
برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا، بررسی روند قیمت‌گذاری بلیت‌های کنسرت (درصورتی‌که ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری بدهد) و تعامل و همکاری بهتر مدیران سالن‌های اجرای صحنه‌ای با تهیه‌کنندگان ازجمله محورهای مورد گفت‌وگو در این جلسه بود.
 
در این جلسه مقرر شد هیئت‌مدیره به کمک سایر اعضای مجمع درباره قیمت‌گذاری بلیت اجراهای صحنه‌ای با در نظر گرفتن عوامل مختلف به پیشنهاد مشترکی برسند.
 
از دیگر موضوعاتی که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، لزوم تفکیک مراجعان حقیقی و حقوقی به سامانه شعر و ترانه دفتر موسیقی و ارائه راهکار برای اعتراض احتمالی تهیه‌کنندگان در صورت تأیید نشدن آثار توسط کارشناسان شورای شعر، ترانه و کلام این دفتر بود.
 
در این جلسه صدرالدین حسین‌خانی، اردوان جعفریان، امیرعباس ستایشگر، مهدی کاشی از اعضای هیئت‌مدیره مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در این جلسه حضور داشتند و محسن رجب پور نیز از طریق ارتباط تصویری در جلسه حضور داشت.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 - 12:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری کنسرت‌ها با شیوه‌های جدید در شرایط کرونا بررسی شد | موسیقی ما