برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت‌های پاپ دوران کرونا تداوم دارد
«محسن ابراهیم‌زاده» و «آرون افشار» پس از نه ماه روی صحنه می‌روند
موسیقی ما روند برگزاری کنسرت‌های پاپ دوران کرونا ادامه خواهد داشت. به گزارش «موسیقی ما» پس از برگزاری اجراهای گروه «هوروش» و «رضا بهرام» در جزیره کیش که ظاهراً با استقبال خوب دوستداران موسیقی مواجه شده بود، اجراهای جزیره تداوم خواهد داشت. «آرون افشار» سومین خواننده‌ای است که در دوران شیوع کرونا قدم به صحنه کنسرت در حضور مخاطبانش می‌گذارد. او قرار است از ساعت 23:30 روز چهارشنبه هفتم آبان در فضای باز آبنمای موزیکال جزیره کیش اجرای زنده داشته باشد. این کنسرت به همت شرکت «آوای فروهر» برگزار می‌شود و بلیت‌های آن از 100 تا 250 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. «محسن ابراهیم‌زاده» هم دیگر خواننده‌ای است که از ساعت 23:59 روز پنجشنبه هشتم آبان در همان فضای باز آبنمای موزیکال جزیره کیش به تهیه‌کنندگی «مهدی کرد» به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.
 
مجموعه کوچک آبنمای موزیکال جزیره کیش در حالی به تنهایی محل حمایت از صنعت بی رمق موسیقی ایران شده است که با توجه به شرایط کنونی، برگزاری کنسرت در سالن‌های مسقف شهرهای بزرگ فعلاً دور از تصور است. چرا که براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا، اغلب شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارند.
 
چندی پیش «محمدحسین توتونچیان»، مدیر موسسه ققنوس و سایت ایران کنسرت، پیش از برگزاری اولین‌ کنسرت‌های پاپ دوران کرونا با حضور مردم در مصاحبه‌ای با سایت «موسیقی ما» درباره شرایط خاص برگزاری این اجراها صحبت کرده بود. توتونچیان در آن مصاحبه احتمال تداوم برگزاری اجراهای زنده موسیقی در فضاهای باز استان‌های گرمسیر با رعایت پروتکل‌های بهداتی رااعلام کرده بود. اتفاقی که به نظر می‌رسد پس از کنسرت‌های رضا بهرام و گروه هوروش طی روزهای آینده باز هم شاهد آن باشیم. البته اگر این اجراها صرفاً در جزیره کیش متمرکز باشد باید فقط منتظر برگزای آنها در ایام پایانی هفته باشیم. چرا که اغلب مخاطبان کنسرت‌های جزیره کیش مسافرانی هستند که در پایان هفته برای تعطیلات به آنجا سفر می‌کنند.
 
برگزاری اجراهای زنده موسیقی در فضاهای باز استان‌های گرمسیر اتفاقی است که می‌تواند جان مختصری برای پیکر بی‌رمق موسیقی کشور باشد. صنعتی که تمامی درآمدهای آن به غیر از مقوله آموزش طی نه ماه اخیر تقریباً به صفر رسیده است و برخلاف هیچکدام از اصناف جایی در تصمیم‌گیری‌های حمایتی مسئولین ندارد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 17:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محسن ابراهیم‌زاده» و «آرون افشار» پس از نه ماه روی صحنه می‌روند | موسیقی ما