برنامه یاد بعضی نفرات
 
به کارگردانی «منیژه حکمت» و در فیلمی درباره‌ی سفر یک گروه موسیقی
«بندر بندر» با بازی «رضا کولغانی» در امریکا نمایش داده می‌شود
موسیقی ما- فیلم «بندر بند» به کارگردانی «منیژه حکمت» با حضور «رضا کولغانی» که روایت‌گرِ سفر یک گروه موسیقی در چشم اندازهای سیل زده به سوی تهران است، در نخستین نمایش در آمریکا در بخش سینمای جهان جشنواره فیلم «میل ولی» به نمایش در می‌آید.
 
جشنواره فیلم «میل ولی» یکی از ده رویداد برتر سینمایی ایالات متحده در فهرست نشریه اسکرین اینترنشنال است و در این دوره به دلیل محدودیت‌های کرونایی، در شکلی ترکیبی (فیزیکی و مجازی)، از تاریخ ۸ تا ۱۸ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ مهر ماه) در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.
فیلم جاده ای«بندر بند» روایتگر سفر یک گروه موسیقی در چشم اندازهای سیل زده به سوی تهران است. در این فیلم رضا کولغانی، پگاه آهنگرانی، امیرحسین طاهری و مهدیه موسوی بازی کرده اند.
 
«لورنا کودرای» منتقد نشریه اینترنتی سینما اسکیپیست، درباره‌ی این فیلم نوشته است: «بندر بند» علیرغم شدت بحرانی که به تصویر می کشد، همچنان یک فیلم جاده ای جذاب و دوست داشتنی است. حکمت کارگردان و فیلمنامه نویس همکارش، مصطفی زندی، به شخصیت های اصلی امیدی دل انگیز در برابر سختی تزریق کرده، به این گروه سه نفره اجازه داده اند که به مفهومی واقعی بدرخشند.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مهر 1399 - 15:16

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «بندر بندر» با بازی «رضا کولغانی» در امریکا نمایش داده می‌شود | موسیقی ما