برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک تجربه‌ی عجیب برای آنکه کنسرت زنده بماند
اولین کنسرت موسیقی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس اجرا شد
 موسیقی ما- اولین کنسرت موسیقی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس روز سه شنبه این هفته برگزار شد. «سم فندر» خواننده ۲۶ ساله انگلیسی در این کنسرت که در پارکی در شهر نیوکاسل انگلیس ترتیب داده شده بود روی صحنه رفت و طرفدارانش در جایگاه های جداسازی شده به تماشای اجرای او نشستند.
 
تعدادی از حاضرین این کنسرت تصاویری از آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد جایگاه تماشاچیان تقسیم بندی و حصارکشی شده و مجهز به میز و صندلی بود. تماشاچیان کنسرت هر یک در جایگاه خودشان نشسته بودند و در همانجا می‌توانستند غذا و نوشیدنی سفارش دهند تا ریسک انتقال ویروس کرونا کمتر شود. در این کنسرت ۶۰۰ تا جایگاه کوچک حصارکشی شده گذاشته بودند که داخل هر کدام ۵ نفر از اعضای یک خانواده یا ۵ دوست می نشستند. چیدمان سرویس های بهداشتی، کافه ها و اغذیه فروشی ها هم مناسب بود.
 
این چیدمان جدید از سوی بسیاری مورد تحسین قرار گرفت، در این کنسرت جایگاه تماشاچیان در فاصله‌ای بسیار دورتر از صحنه قرار گرفته بود و دیگر خبری از جمعیت عظیم تماشاچیان که همراه با موسیقی به حرکت درمی‌آمدند و به یکدیگر تنه می‌زدند؛ نبود.
در این کنسرت ۵۰۰ جایگاه کوچک ۵ نفره برای تماشاچیان تعبیه شده بود که همگی ۲ متر از یکدیگر فاصله داشتند. یکی از برگزارکنندگان کنسرت توضیح داده است: «همانطور که می‌یینید اینجا زمین بسیار بزرگی است؛ ۴۵ هزار متر مربع مساحت دارد که معادل ۶ زمین فوتبال است. اینجا در حالت عادی ظرفیت ۴۵ هزار نفر را دارد اما ظرفیت پذیرش ما برای کنسرت ها ۲،۵۰۰ نفر بود.»
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 - 13:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت موسیقی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در انگلیس اجرا شد | موسیقی ما