برنامه یاد بعضی نفرات
 
هم‌زمان با انتشار آلبوم اول پروژه «امواج نوی ایران»
نشر موسیقی «پتریکور» پروژه‌ «آهنگسازان جوان» در ایران را برگزار می‌کند
موسیقی ما- نشر موسیقی «پتریکور» که در کشور آمریکا مستقر است، به‌زودی یک مسابقه همراه با رویدادی آموزشی را برای آهنگسازان زیر سی‌وپنج سالِ مقیم ایران برگزار خواهد کرد.
 
 این رویدادِ شش ماههِ در ادامه پروژه «امواج نوی ایران؛ آنتولوژی موسیقی نو در ایران برای فلوت» است که از سال 2016 زیر نظر نشر موسیقی «پتریکور» آغاز شده است. «امواج نوی ایران» متشکل از آثار آهنگسازانی است که در شکل‌گیری صورت موسیقی نو در ایران نقش به‌سزایی دارند. هم‌زمان با انتشار آلبوم اول پروژه «امواج نوی ایران»، نشر موسیقی «پتریکور» بنا دارد، رویداد «آهنگسازان جوان» را هم برگزار کند. هدف از برگزاری این رویداد، فراهم آوردن شرایطی درخور در حوزه آموزش، اجرا و ضبط آثار برای آهنگسازان جوان ایرانی است. این پروژه شامل برگزاری کلاس‌های آموزشی، سمینار، اجرا و ضبط آثار منتخب و سخنرانی آهنگسازان بین‌المللی است. در این پروژه، استادانی از دانشگاه‌های هاروارد، ایندیانا، برکلی، سن‌دیه‌گو و... به‌عنوان آهنگسازانِ مهمان حضور دارند.
 
گروه‌های سنی:
 
بر اساس فراخوان منتشرشده برای این رویداد موسیقایی، آهنگسازان علاقه‌مند مقیم ایران که سنشان زیر سی‌وپنج سال است، می‌توانند آثار خودشان برای تکنوازی سازهای خانواده فلوت را تا تاریخ پانزدهم مردادماه سال ١٣٩٩ به دفتر نشر «پترویکور» ارسال کنند. این رویداد موسیقایی برای دور رده سنی فراخوان داده است: گروه «الف»: آهنگسازانِ زیر بیست‌وپنج سال و گروه «ب»: آهنگسازانِ بیست‌وپنج تا سی‌وپنج سال.
 
جوایزی برای شرکت‌کنندگان در این پروژه موسیقایی در نظر گرفته شده که ازآن‌جمله، می‌شود به موارد زیر اشاره کرد:
 
  1. تمامی شرکت‌کنندگان می‌توانند در سمینارهای آهنگسازانِ مهمان شرکت کنند.
۲) دوازده آهنگساز برگزیده مرحله‌ اول، امکان شرکت در دوره‌های آموزشی با هدایت اعضای کارگروه انتخاب آثار و آهنگسازان مهمان را خواهند داشت.

۳) آثار شش آهنگساز برگزیده مرحله‌ی دوم، در زمستان سال جاری اجرا و ضبط خواهند شد.

۴) در هر رده سنی یک اثر برگزیده خواهد شد و مبلغ سه میلیون تومان از سوی نشر موسیقی «پتریکور»، به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

دست‌اندرکاران:

گروه برگزاری این پروژه را امین شریفی به عنوان مدیر هنری، کلاریز کشاورز در جایگاه نوازنده و مشاور هنری و نشر موسیقی «پتریکور» در مقام تهیه‌‌کننده تشکیل می‌دهند، رضا والی، ارشیا صمصامی‌نیا، امین شریفی، کلاریز کشاورز به عنوان کارگروه انتخاب آثار در این رویداد حضور دارند و بخش آموزشی این رویداد را نیز استادانی از دانشگاه‌های معتبر آمریکایی از جمله هاروارد، ایندیانا، برکلی، سن‌دیه‌گو، کارنگی‌ملون و کالیفرنیا همراهی می‌کنند.

مسیر پیش‌رو:

بعد از پایان مهلت ارسال آثار که بر اساس فراخوان اولیه، ١٥مردادماه است، نتایج مرحله اول این رویداد موسیقایی ٢٥ مردادماه سال ١٣٩٩ اعلام خواهد شد. در ادامه و در طول مدت دو ماه آهنگسازانِ ١٢ اثر برگزیده (٦ اثر از هر رده سنی) در دوره‌های آموزشی انفرادی و گروهی با هدایت اعضای کارگروه انتخاب و آهنگسازان مهمان حضور خواهند داشت. با پایان این مرحله در تاریخ ٢٥ مهر، دوازده آهنگساز برگزیده‌شده در مرحله‌ اول، شش روز فرصت دارند تا نسخه‌ نهایی اثر خودشان را به نشر «پتریکور» ایمیل کنند.

نتیجه‌ مرحله‌ دوم این رویداد تا یک هفته بعد یعنی هشتم آبان ماه سال ١٣٩٩ اعلام خواهد شد. در این مرحله سه اثر برگزیده از هر گروه در زمستان سال ١٣٩٩ از سوی کلاریز کشاورز اجرا و ضبط خواهند شد. با پایان این مرحله یعنی بعد از اجرا و ضبط سه قطعه منتخب از هر گروه، جایزه‌ نقدی از سوی نشر موسیقی «پتریکور»، به اثر برگزیده هر رده سنی تعلق خواهد گرفت.
 
همه مکاتبات مربوط به شرکت در در این رویداد موسیقایی از جمله پاسخ‌گویی به سوالات از طریق نشانی اینترنتی info@petrichor-records.com که ایمیل نشر موسیقی «پتریکور»، است، انجام می‌شود.  
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 13:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشر موسیقی «پتریکور» پروژه‌ «آهنگسازان جوان» در ایران را برگزار می‌کند | موسیقی ما