برنامه یاد بعضی نفرات
 
حاشیه‌های کتاب «من خانه‌م» ادامه دارد
احمد کیارستمی: آرزو می‌کنم عملکردِ «همایون شجریان» را داشتم
موسیقی ما- در حالی‌که انتشارِ کتاب «خانه‌م» که شامل نامه‌های خصوصی «عباس کیارستمی» به همسرش است، با اعتراضِ «احمد کیارستمی» -فرزند بزرگِ این کارگردان نام‌‌دار- مواجه شده است، این چهره‌ی فرهنگی شب گذشته در گفت‌وگو با «یلدا ابتهاج» به این نکته اشاره کرد که آرزو می‌کرد عملکردِ «همایون شجریان» را می‌داشت.  

به گزارش موسیقی ما، «احمد کیارستمی» بعد از انتشار کتاب «خانه‌م» در اعتراض به انتشار آن نوشت: «متاسفانه بعد از چاپ دو کتاب بدون مجوزهای کامل، نشر نظر، اقدام به چاپ کتابی جدید درباره پدرم کرده است. علاوه بر مشکل مجوز، این کار، عدم رعایت حریم خصوصی است که نه تنها مغایر با اخلاقیات، بلکه برخلاف قانون است. مراتب از طریق قانونی پیگیری خواهد شد.»

بعد از این سخنان بود که مدیرِ نشر نظر و هم‌چنین «بهمن کیارستمی» صحبت‌هایی را بیان کردند. در بخشی از صحبت‌های آنان آمده بود که تمام خانواده‌‌های افراد مشهور ممکن است با هم اختلافاتی را داشته باشند،‌ در همین خصوص اما «احمد کیارستمی» گفت: «من آرزو می‌کردم که جای همایون شجریان باشم، نه به این خاطر که به اندازه‌ی کافی به پدرم افتخار نمی‌کنم، بلکه به این خاطر که همایون در این سال‌ها بسیار خوب عمل کرده و عملکرد مناسبی را از خود نشان داه است.»

در این میان «بهمن کیارستمی» نیز گفته است: «برادر من بیشتر عمر خود را در آمریکا سپری کرده و به عبارتی یک آمریکایی است و نگاهش با من که همیشه در ایران زندگی کرده‌ام متفاوت است. همین اختلافی فرهنگی بین ما  باعث شده نتوانیم باهم کار کنیم. به همین دلیل پیشنهاد تاسیس بنیاد در چنین شرایطی می‌تواند راه‌گشا باشد.»
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تیر 1399 - 15:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احمد کیارستمی: آرزو می‌کنم عملکردِ «همایون شجریان» را داشتم | موسیقی ما