برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگ‌سازی «بهرام دهقانیار» و همراهی «مرضیه برومند»
«پری زنگنه» و تعدادی از خوانندگان برای کادر درمان خواندند
موسیقی ما- «مرضیه برومند» که از ابتدای بحرانِ کرونا، فعالیت‌های گوناگونی جهت کمک به رفعِ این مشکل انجام داده، با همراهی هنرمندانی مانند پری زنگنه، هانا کامکار، امید نعمتی، برزو ارجمند، ایلیا منفرد و بهزاد عمرانی، نماهنگ جدیدی را با نام «شعر هستی» به کادر درمان و نیز مردم کشورمان که روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند، تقدیم کرده است.

این اثر با آهنگسازی «بهرام دهقانیار» ترانه‌ی باران خوش‌اندام و کارگردانی «سهراب شاه‌محمدلو» ساخته شده و برومند در توضیح کوتاهی درباره آن گفته است: «بهار امسال، مردم خوب کشورمان روزهای سختی را تجربه کردند، بسیاری در خانه‌هایشان ماندند تا هم خود در امان بمانند و هم دیگران، برخی هم بنا بر وظیفه شغلی‌شان خطر را به جان خریدند و همچنان به کارشان ادامه دادند، در این میان پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان زحمتکشِ بخش درمان با ازجان‌گذشتگی حماسه‌آفرین شدند تا زندگی ادامه پیدا کند. این نماهنگ را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران که با صبوری و خودباوری از روزهای سخت عبور می‌کنند. به امید فردای بهتر...»‌

مرضیه برومند عید امسال نیز با همراهی تعدادی از نمایشگران عروسکی تعداد زیادی از تجهیزات پزشکی مودر نیاز کادر درمان همچون شیلد و ماسک را در خانه عروسک و موزه خیمه‌شب‌بازی ایران تهیه و به کادر درمانی بیمارستان‌ها اهدا کردند.
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 - 23:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پری زنگنه» و تعدادی از خوانندگان برای کادر درمان خواندند | موسیقی ما