برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی شناخته‌شده‌ی موسیقی ایران متد آموزشی مدون کرد
محمد معتمدی: با متد آموزشی من بسیاری از هنرجویان مبتدی به‌سادگی دارای تحریر شدند
موسیقی ما- «محمد معتمدی» خواننده‌ی موسیقی سنتی ایران، یک متد آموزشی‌ را در قالب دوازده جلسه تمرین برای هنرجویان مبتدی، مکتوب و مدون کرده است.

او در توضیح این پروژه نوشته: «برای اغلب کسانی که به آوازخوانی سنتی علاقه دارند و هنوز تعلیمی ندیده‌اند، مشکل بزرگی وجود دارد به نام تحریر یا چهچه که بسیاری از مبتدی‌ها برای اجرای آن مشکل دارند. از قدیم تا امروز بین اساتید آواز این نظریه جاری بود که هر کس صدایش تحریر ندارد، وارد فضای سنتی نشود؛ ولی بنده طی سال‌های اخیر یک متد آموزشی بسیار ساده و قابل فهم برای هنرجویان مبتدی طراحی کرده‌ام تا هنرجویان بتواند با کم‌ترین سطح دل‌زدگی و خستگی از تمرینات سخت و تکراری صداسازی، پس از گذراندن یک ترم به صدایی قابل قبول و با تحریر مطلوب دست پیدا کند.»

این خواننده ادامه داده است: «این شیوه ایجاد تحریر در صدای هنرجوی مبتدی را از حدود دوازده سال پیش آغاز کردم و در این ده سال بسیاری از هنرجویان مبتدی من به سادگی دارای تحریر شدند. امسال از فرصت قرنطینه استفاده کردم و اشکالات آن را تا حدودی برطرف و آن را در قالب دوازده جلسه تمرین، مکتوب و مدون کردم تا برای هنرجویان مبتدی راحت‌تر، لذت‌بخش‌تر و پربازده‌تر شود.»
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 15:15

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود محمد معتمدی: با متد آموزشی من بسیاری از هنرجویان مبتدی به‌سادگی دارای تحریر شدند | موسیقی ما