برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده‌ی نام‌دار قطعه‌ی خود را برای پاشیدنِ‌ رنگ امید به مخاطبانش تقدیم کرد
«سرنوشت» با صدای «همایون شجریان» و آهنگ‌سازی «انوشیروان روحانی» منتشر شد
موسیقی ما- «همایون شجریان»، تازه‌ترین اثر خود را در قالب تک تصنیفی با عنوان «سرنوشت» با آهنگ‌سازی «انوشیروان روحانی» و میکس «رضا صادقی» به مخاطبانش تقدیم کرد. این خواننده‌ی نام‌دار اظهار امیدواری کرده است که این تصنیف در روزهای قرنطینه و دوری، شریک لحظاتِ مخاطبان‌ش باشد و رَنگی از امید با خود برای آنان بیاورد.

این خواننده‌ی مطرحِ موسیقی ایران، درباره‌ی این قطعه نوشته است: «تصنیف سرنوشت تقدیم است به شما عزیزان. بیش از بیست سال است که افتخار آشنایی با استاد بزرگوار انوشیروان روحانی را دارم و همینطور رضا جانِ روحانی کاربلد که دوستی است قدیمی. دلم می خواست این نکته را در مورد استاد روحانی عزیز حتما‌ً عرض کنم که غیر از تسلط ایشان بر موسیقی و نوازندگی همراه با نگرش حرفه ای و ذوق و خلاقیت شان در آهنگسازی (که بر علاقه‌مندان پوشیده نیست) و حاصل آن بی‌شمار کارهای جاودانه با سبک و سیاق مخصوص به خودشان است، انسانیت و اخلاقِ مثال زدنی ایشان با افراد و به‌خصوص با دیگر هنرمندان چه آنهایی که استاد موسیقی بوده‌اند و چه آنهایی که تازه پای به این راه گذاشته بودند، آن چیزی ست که همیشه برای من مورد توجه بوده است و لذت بخش. اُمید که همواره سلامت و برقرار باشند.

شکل گرفتن تصنیف سرنوشت به گفته خود ایشان مربوط می شود به سالها پیش ( شاید ۱۰ تا ۱۵ سال ) که در روزهای پایانی زندگی مادر محترم‌شان به مطب پزشک مراجعه کرده بودند، آنجا بر روی تابلو خطی اینطور نوشته شده بوده (سرنوشت را باید از سر نوشت). دوستان شاعر ایشان آن را بست می‌دهند و ایشان هم آهنگ را خلق می کنند. سرنوشت باعث شد افتخار خواندن این کار پس از مدتی طولانی، چند سال پیش قسمت این حقیر باشد. امروز که این تصنیف تقدیم تان می شود بسیار خوشحالم که من هم سهمی در آن دارم. امیدوارم با این تصنیف در روزهای قرنطینه و دوری، شریک لحظاتتان باشیم و رَنگی از امید آورده باشیم.

 
شایان ذکر است که تازه ترین اثر همایون شجریان و انوشیروان روحانی که تنظیم آن را رضا روحانی بر عهده داشته، امروز، پانزدهم فروردین 1399 منتشر شده و علاقمندان می توانند این تصنیف را از اینجا بشنوند.
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 13:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سرنوشت» با صدای «همایون شجریان» و آهنگ‌سازی «انوشیروان روحانی» منتشر شد | موسیقی ما