برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به اطلاعیه و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با این بیماری
خانه موسیقی تا بیستم فروردین ماه تعطیل است و خدمات غیرحضوری انجام می‌شود
موسیقی ما- خانه موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به اطلاعیه و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با این بیماری تا 20 فروردین ماه تعطیل است و تا آن زمان خدمات غیر حضوری برای اعضای این نهاد انجام می‌شود.

سایت این خانه گزارش داده است: «آن عده از اعضای محترمی که تاریخ کارت عضویت آنها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است، می توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه و نیز پرداخت حق عضویت خود اقدام کنند. بدیهی است کارت‌های عضویت جدید با هماهنگی قبلی تحویل اعضای محترم خواهد شد.»

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری(کدملی)  و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین، آثار، تخصص‌ها و... را ثبت کنند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه و از تاریخ 23 فروردین به بعد با ساختمان شماره  2و با شماره 5- 66482074 تماس حاصل شده تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد .
جهت رفاه حال اعضا و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی در خصوص سایر امور اداری عضویت، بیمه تأمین اجتماعی و ... اعضا می توانند درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 13:28

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خانه موسیقی تا بیستم فروردین ماه تعطیل است و خدمات غیرحضوری انجام می‌شود | موسیقی ما