برنامه یاد بعضی نفرات
 
درس ن 81 سالگی و خاک‌سپاری خصوصی به خاطر ویروس کرونا
«کنی راجرز» خواننده‌ی دارنده‌ی سه جایزه گرمی از دنیا رفت
موسیقی ما- «کنی راجرز» خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده، بازیگر، عکاس و کارآفرین آمریکایی که بیش از شش دهه در عرصه موسیقی جز، فولکلور، کانتری و پاپ فعال بود و سه جایزه گرمی در کارنامه داشت در سنِ 81 سالگی در خانه خود در سندی اسپرینگز در ایالت جرجیا از دنیا رفت.

با توجه به شیوع کووید-19 در سراسر آمریکا، خانواده راجرز در نظر دارند مراسم تدفین او را به‌طور خصوصی برگزار کنند. خانواده راجرز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «با تأسف اعلام می‌کنیم که کنی راجرز شب گذشته ساعت 10:25 در سن 81 سالگی درگذشت. او در آرامش در خانه خود به دلایل طبیعی و در حالی که تحت مراقبت و کنار خانواده‌ خود بود، از دنیا رفت.»

کنی راجرز متولد 21 اوت 1938 در هیوستن، تگزاس بود. او در دهه 1950 وارد عرصه موسیقی شد و پیش از آن که به‌طور انفرادی به کار خود ادامه بدهد در چند گروه موسیقی ازجمله گروه فولک-پاپ نیو کریستی مینسترلز و گروه فرست ادیشن فعالیت می‌کرد.

راجرز در 1974 گروه فرست ادیشن را ترک کرد و به‌طور مستقل مشغول فعالیت شد. او در دهه‌های 1970 و 1980 با صدای گرفته خود و آثاری موفق چون لوسیل (1977)، قمارباز که در 1978 یک جایزه گرمی برای او به همراه داشت، Coward of the County در 1979، بانو (1980)، به تو نیاز ندارم (1981) و در گذر سال‌ها (1981) توانست به یکی از موفق‌ترین هنرمندان کانتری-پاپ تبدیل شود.

راجرز در 1985 یکی از خواننده‌های تک‌آهنگ معروف ما دنیاییم بود که متن آن را مایکل جکسون و لایونل ریچی نوشتند و توسط گروهی از فوق ستاره‌های دنیای موسیقی موزیک برای همراهی و کمک به قحطی‌زدگان آفریقا اجرا شد.

کتاب خاطرات راجرز با عنوان شانس یا چیزی شبیه آن در 2012 منتشر شد. رمان چه شانس‌هایی هست نوشته او نیز در 2012 به بازار آمد. او در دوران کاری خود در حدود 20 فیلم تلویزیونی و چند فیلم سینمایی هم بازی کرد.
 
تاریخ انتشار : شنبه 2 فروردین 1399 - 14:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «کنی راجرز» خواننده‌ی دارنده‌ی سه جایزه گرمی از دنیا رفت | موسیقی ما