برنامه یاد بعضی نفرات
 
معاون هنری به عیادت شجریان رفت
موسیقی ما - به گزارش معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی  معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که خود در حال گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی در ناحیه‌ سر است، با حضور در بیمارستان جم تهران، با پزشک معالج محمدرضا شجریان درباره وضعیت او گفت‌وگو کرد.

این عیادت با رعایت کلیه جوانب ضروری، پیش از آن انجام شد که عیادت از بیماران در کلیه‌ بیمارستان‌های کشور ممنوع شود.

وضعیت محمدرضا شجریان، استاد آواز ایرانی، در ۱۰ روز گذشته و پس از انتشار یک شایعه، به‌طور مستمر از سوی بیمارستان محل بستری، برای پیشگیری از تکرار شایعه‌ها و نیز پاسخگویی به افکار عمومی، اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین هنرمندان و مسؤولانی نیز در این مدت، پیگیر وضعیت سلامتی او بوده‌اند. شهرام ناظری در روزهای گذشته به عیادت محمدرضا شجریان رفت. همچنین تصنیف بخوان به‌نام عاشقی با صدای وحید تاج، منتشر و به استادش شجریان تقدیم شد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معان امور هنری او نیز شنبه‌ هفته گذشته با انتشار نوشته‌هایی، برای این هنرمند، سلامتی آرزو کردند. دیگر هنرمندان و طراحانی نیز تاکنون آثاری درباره شجریان منتشر کرده‌اند.

استاد شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی است و از وی با عنوان خسرو آواز ایران یاد می شود. وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398 - 03:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معاون هنری به عیادت شجریان رفت | موسیقی ما