.
plays 117592
در حاشیه کنسرت اخیر این خواننده در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان شد
امیرعباس گلاب: هندی خواندم، چون دوست دارم غیر قابل پیش‌بینی باشم

موسیقی ما - آرتین ولی الهی: «امیرعباس گلاب» خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ، یکم بهمن 1398 ماه پس از حدود پنج ماه در تهران روی صحنه رفت.

این کنسرت، اولین اجرای گلاب تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری «آوای صلح» به مدیریت «مهیار ضمیری» بود که طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

«دعوا»، «بانو جان»، «فرشته‌ها»، «بریم دریا»، «دیدار آخر»، «سادس»، «بماند»، «گونه»، «دیوونه»، «بهم خندید»، «بازم رفت»، «یه مدت می‌خوام»، «شاه قلبم»، «لعنت» و «چشم سیاه»، آهنگ‌هایی بودند که امیرعباس گلاب در کنسرت زمستانی‌اش اجرا کرد. او با ارکستری به رهبری «مهیار رضوان» روی صحنه رفت.

گلاب پس از برگزاری این کنسرت در گفت‌وگو با «موسیقی ما» گفت: «امشب پس از 5 ماه بار دیگر در تهران روی صحنه رفتم. قرارداد من با شرکت خوب «اکسیر نوین» تمام شده و قدردان زحمات این شرکت هستم. از امشب، اول بهمن‌ماه، در همکاری با شرکت «آوای صلح» فعالیت خواهم کرد. شب خاطره‌انگیزی برایم شد و مانند دفعه اولی بود که روی صحنه می‌رفتم!»

این خواننده درباره آثار جدیدش گفت: «چند آهنگ آماده دارم. برای عید، آهنگی به اسم «دوست دارم» به دو زبان پارسی و هندی خوانده‌ام. خیلی روی این حساب باز کرده‌ام که مورد استقبال مردم قرار بگیرد. برای این آهنگ زمان زیادی گذاشته‌ایم و فضای جدیدی از موسیقی و تنظیم در آن ارائه شده است. باید ببینیم چه فیدبکی از مردم می‌گیریم، اما من دوست دارم غیرقابل پیش‌بینی باشم. می‌توانستم روند «سادس»، «گونه» و «بازم رفت» که کارهای موفقی بودند ادامه بدهم، ولی می‌خواهم فضاهای مختلفی را تجربه کنم و سعی می‌کنم مخاطب‌های جدیدی جذب کنم.»

گلاب درباره تسلط به زبان هندی گفت: «هندی بلد نیستم، اما خیلی تمرین کردم! دوست داشتم چنین اثری در کارنامه‌ام باشد. من به موسیقی و آداب هند علاقه زیادی دارم. قبلاً هم برای ضبط ویدیوی «بماند» به هند رفته بودیم.»

دکتر مهیار ضمیری که مدیریت شرکت فرهنگی هنری «آوای صلح» را بر عهده دارد به نقش قابل توجه امیرعباس گلاب در شکل‌گیری این موسسه اشاره کرد و در توضیح اهداف «آوای صلح» گفت: «بیشتر تمرکز ما در این شرکت، «پروداکشن» خوب و حرفه‌ای به معنای واقعی کلمه است و «برگزاری کنسرت» در اولویت‌های بعدی ما است. بیش از همه چیز به این توجه داریم که محتوا و اثری که برای هر یک از خواننده‌هایمان تولید می‌شود، اثر قابل دفاعی باشد و در عین حال، با دائقه‌ی مردم هم سازگار باشد.»


 
تاریخ انتشار: بهمن 1398


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو کنسرت امیرعباس گلاب در تهران - 1 بهمن 1398 از سایت موسیقی ما | موسیقی ما