برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور «محسن شریفیان» و در راستای باورداشت ارزش‌های هنری اهالی این منطقه
دورهمی اهالی موسیقی کیش برگزار می‌شود
موسیقی ما - دورهمی موسیقی اهالی کیش با حضور «محسن شریفیان» -نوازنده و سرپرست گروه لیان- و با حمایت مدیریت امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

این دورهمی که با اجرای محسن شریفیان و بومیان جزیره کیش همراه خواهد بود، پنج‌شنبه سوم بهمن‌ ماه 1398 در خانه مردم‌شناسی بومیان جزیره کیش برگزار خواهد شد.

محسن شریفیان درباره این برنامه گفت: «دورهمی موسیقی اهالی کیش به پیشنهاد خسرو نشان مدیر امور هنری سازمان منطقه آزاد کیش در راستای دیده شدن موسیقی فولک بومیان جزیره کیش برگزار می‌شود. این برنامه به‌نوعی باورداشت ارزش‌های هنری اهالی این منطقه در قالب تجربه‌ای است که در فستیوال‌های مختلف به دست آورده‌ام و سعی می‌کنیم این موسیقی شکلی دیگر به خود بگیرد.»

سرپرست گروه موسیقی لیان با اشاره به لزوم برگزاری چنین رویدادی گفت: «نکته مهم این دورهمی این است که خارج از چارچوب‌های اداری است و تحت‌عنوان «حال خوب» برگزار می‌شود، حال خوب چیزی است که این روزها به‌دلیل حوادث تلخی که اتفاق افتاده به‌دنبالش هستیم. بد نیست ساعتی دور هم باشیم که به دور از تشریفات و خیلی ساده با موسیقی در کنار هم باشیم و با همدیگر گفت‌وگو کنیم و قاعدتا این برنامه چیزی جز معرفی موسیقی منطقه در چارچوب کارهایی که من در موسیقی جنوب ایران انجام می‌دهم نخواهد بود.»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 16:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دورهمی اهالی موسیقی کیش برگزار می‌شود | موسیقی ما