برنامه یاد بعضی نفرات
 
به‌منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی
سومین جشنواره‌ موسیقی امیر جاهد فراخوان داد
موسیقی ما - سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد تیرماه 1399 در سه بخش موسیقی ایرانی، موسیقی کلاسیک و پژوهش در زمینه موسیقی شهری برگزار می‌شود.

 به‌منظور حفظ و ارتقای فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان که از سرمایه‌های ارزشمند کشور به‌شمار می‌آیند؛ خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد بر اساس وظایف و رسالت خود، سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد را برگزار می‌کند.
 
در این جشنواره که شامل سه بخش: موسیقی ایرانی (دونوازی، گروه‌نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک (دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه‌های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت می‌پردازند.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آئین‌نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانه موسیقی ایران  و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد دریافت و تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان اردیبهشت 1399 است و اولویت با افراد و گروه‌هایی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کرده‌اند. اجرای صحنه‌ای این جشنواره تیرماه 1399 و مراسم اختتامیه آن در مرداد 1399 برگزار می‌شود.
 
سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 12:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سومین جشنواره‌ موسیقی امیر جاهد فراخوان داد | موسیقی ما