برنامه یاد بعضی نفرات
 
در رویداد شنیداری «میان کنش» عنوان شد
نادر مشایخی: می‌توان در تمام موقعیت‌ها عاطفی تصمیم نگرفت
موسیقی ما - رویداد شنیداری «میان کنش» با مدیریت هنری و رهبری «نادر مشایخی» یکشنبه 22 دی 1398 در «تالار وحدت» تهران برگزار شد.

در این برنامه آثاری از نادر مشایخی (استخوان ایشانگو شماره 3 و...) و کوشا میرزایی (کاویان، غریو، باغ آشنایی، فالگیر، اشارات نظر، سحری) به اجرا در آمد. در این برنامه «کوشا میرزایی» به عنوان تک‌نواز سه‌تار و «ارغوان منتظری» به عنوان سولیست فلوت حضور دارند. «دانیال جوراب‌چی» نیز به عنوان کنسرت‌مایستر این کنسرت است.

نادر مشایخی در این رویداد با اشاره به دلایل اجرای زنده این پروژه با وجود برخی واکنش‌ها بیان کرد: «اسم این رویداد همان‌گونه که قبلاً هم اطلاع‌رسانی شده بود، «میان کنش» است و این میان کنش وقتی اتفاق می‌افتد که بتوانیم زمان را فشرده کنیم. تا بتوانیم نشان دهیم می‌توان جور دیگری زندگی را تماشا و زمان را تجربه کرد.»

این موزیسین سرشناس افزود: «به معنای دیگر ما می‌خواهیم چنین باشیم که ما این تجربه را انجام داده‌ایم و هر کس هم می‌تواند تجربه خود را از زمان داشته باشد. اصلاً زیبایی زندگی هم فقط در همین است که بتوانیم تغییر زمان را حس کنیم و زمان بتواند گذشته و آینده را تغییر دهد. من نمی‌دانم برای شما چگونه است؟ اما برای من گذشته قطعیت ندارد و هر لحظه مانند زمان حال در حال تغییر است. برای من هیچ چیزی تاریخ ندارد. من وقتی امروز عکس یا فیلمی را می‌بینیم با نوع دیدن من به همان فیلم و عکس در فردا متفاوت است. این‌ها برای من زیبایی زندگی هستند.»

آهنگساز و رهبر ارکستر پیش‌کسوت همچنین گفت: «ما این رویداد را به همین جهت برگزار می‌کنیم چون اعتقاد داریم می‌توان در تمام موقعیت‌ها عاطفی تصمیم نگرفت و برخورد درستی با ماجرا داشت. البته در این مجال غم بزرگی که در بچه‌های ارکستر وجود دارد را نیز اعلام می‌کنم، چرا که برای هم وطنان عزیزمان در ماجرای سقوط هواپیما اتفاق تلخ و ناگواری افتاده است که فکر می‌کنم یک دقیقه سکوت برای این عزیزان خوب باشد.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 دی 1398 - 17:24

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نادر مشایخی: می‌توان در تمام موقعیت‌ها عاطفی تصمیم نگرفت | موسیقی ما