برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی»
هنرمندان به اقدام تروریستی امریکا واکنش نشان دادند
موسیقی ما- در پی شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و اعلام سه روز عزای عمومی، هنرمندان بسیاری در عرصه‌ی موسیقی به این مساله واکنش نشان دادند.

هوشنگ جاوید پژوهشگر موسیقی نواحی نوشت: «این دستورتهاجم رذیلانه و از روی ترس رئیس جمهور آمریکا، نشان داد که چقدر درجهت منافع خودشان هستند و نه درپی حقوق بشر که همواره درحد یک شعار پوچ بر آن تاکید داشتند و دارند، بیگمان هم جاسوسان مرتبط با این عملیات ناجوانمردانه و هم مرتکبین آن با واکنش درست و تلخ وسختی از سوی ایرانیان پاسخ داده خواهد شد که، درحافظه تاریخی هرمتجاوزی و قدرت طلبی بماند و یادشان نرود که همان ایرانیانی که با قدرتشان رومیان را چنان درهم شکستند که در قران کریم هم به آن اشاره شده، آمریکاییان قدرت طلب و زیاده خواه راهم با پوزه به خاک مالیده به کشورشان باز می‌گردانند.»

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ هم در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «این چه شوری است که در، دور قمر می بی نم … همه آفاق پر از فتنه و شر می بینم… نامردی همیشه شرم آوره، ترور همیشه شرم آوره… روحتون شاد مرد بزرگ، تسلیت» که این پیام از سوی اینستاگرام حذف شد.
محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ هم با درج عکسی از سردار سلیمانی نوشت: «سردار جااااانم عزیز جاااااانم چرا شما؟ حیف و صد حیف از نبودنتون در آغوش خدا آروم بخوابین»

محمدرضا گلزار –خواننده- نیز با شهادت این قهرمان ملی را تسلیت گفت.

«محمد معتمدی» -خواننده‌ی نام‌دار ایرانی- در همین خصوص در گفت‌وگویی که با خبرگزاری مهر داشت، خواستارِ انتقامی سخت در این خصوص شد و گفت: «کشور آمریکا در حالی که ادعا می‌کند که علیه تروریست در حال جنگ است، اما خود در مرکز ماجرا آغازگر تروریسم است و دست را روی ماشه‌ای می‌برد که موضوع تروریسم را در کشورهای مختلف پیاده می‌کند. این فضاحت بزرگی است که رئیس جمهوری آمریکا شخصاً اعلام می‌کند که من دستور داده‌ام تا چنین واقعه تروریستی اتفاق بیفتد و به اعتقاد من از این لحظه آمریکا باید منتظر عواقب این اقدام باشد و قطعاً شخص دونالد ترامپ مسئول این کار است. چرا که او ماشه را کشید و باید مسئول این موضوع باشد

او همچنین اضافه کرده است: «به نظر من اکنون هزاران خانواده آمریکایی که سربازان خود را به جنگ فرستاده‌اند، درگیر تبعات این اقدام جنایتکارانه می‌شوند، کما اینکه دولت آمریکا هر گاه به جنگ طلبی اقدام کرده، کشورهای دیگر بوده‌اند که تحت تأثیر این جنگ‌طلبی‌ها قرار گرفته‌اند. امروز انتقام از بین رفتن گروهک تروریستی داعش که پول سیاه آن را کشور آمریکا تأمین می‌کرد و به مدد رشادت و فداکاری سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی رقم خورد، گرفته شد. این در حالی است که آمریکا تصور می‌کرد که با تأسیس این گروه تروریستی می‌تواند به برنامه‌های خوش‌خیالانه و بلندمدت خود دست پیدا کند اما حضور بزرگمردانی چون سردار سلیمانی با هدایت یک جریان منسجم، باعث شد که این گروه هرزه شیطانی ریشه کن شود
 
تاریخ انتشار : جمعه 13 دی 1398 - 16:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هنرمندان به اقدام تروریستی امریکا واکنش نشان دادند | موسیقی ما