برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از یک آلبوم و شبی برای «غم کُشی»
نخستین کنسرت تلفیقی «پایکوب» برگزار شد
موسیقی ما- نخستین کنسرت تلفیقی گروه «پایکوب» 24 و 25 آذر در دو سانس روی صحنه رفت تا در اجرایی که «شبی برای غم کُشی» نامگذاری شده بود، دوستداران این سبک از موسیقی تجربه جدیدی در فضای کنسرت را شاهد باشند.

به گزارش «موسیقی ما»، کورش مهربان خواننده گروه «پایکوب» با قطعه «پرسون پرسون» روی صحنه آمد و پس از اتمام این قطعه رو به حضار گفت: «خوشحالیم که امشب میزبان شما هستیم و قرار است برای ساعاتی از همه غم و اندوه دنیا فاصله بگیریم و لحظات خوشایندی را با هم تجربه کنیم.»

اجرای قطعاتی از نخستین آلبوم رسمی گروه «پایکوب» بخش های دیگر این برنامه را تشکیل می داد و قطعاتی چون: «دوش، ترا من دوست می دارم، رخساره و...» مورد توجه دوستداران موسیقی حاضر در سالن قرار گرفت و به درخواست حضار قطعه «رعنا» دوبار پشت سر هم اجرا شد.

مهربان در بخشی از صحبت هایش رو به حضار گفت: «موسیقی درایران در دوره های مختلف با اتفاقات و رفتارهای اجتماعی مختلفی رو به رو شده است. این هنر کماکان با فاصله زیاد هنوز هم پرطرفدارترین هنر در بین مردم است و همه ساعات زیادی از زندگی خود را با آن می گذرانند. موسیقی شاد با کلام فاخر و محتوای عاشقانه سالهای زیادی در ایران یکه تازی کرده و استقبال از آن در دوره های مختلف نشانگر توانایی این سبک در ارتباط گرفتن با این سبک و سیاق شده است.»

این خواننده موسیقی تلفیقی در ادامه به معرفی مهمانان حاضر در سالن پرداخت و در ابتدا «محمدرضا چراغعلی» موزیسین خوش نام موسیقی درکشور را به همه معرفی کرد که نقش عمده ای در تولید آثار گروه پایکوب داشته است.

محمد نوازی، محمد قدس، علی پارسا، دکتر حسین فاطمی، غلامرضا صنعتگر، امید صباغ نو، امیر غفارمنش، پیام قربانی، امیر کاظمی، مهسا ایرانیان، فرشید فهیم، و اعضای تیم فوتبال حامی هنرمندان (که امسال در مسابقات جام جهانی هنرمندان چهارم شدند)... ، از جمله چهره های سرشناس حاضر در سالن در دو سانس اجرای زنده این کنسرت بودند.

امین قیاسی، فرید الهی، بهزاد اشعاری، فروغ فضلی، مهرنام رستگاری، علیرضا مصدقی و آراد یادگارفرد اعضای ارکستر گروه پایکوب بودند که رهبری ارکستر را سینا ذکایی موزیسین قدیمی و خوش نام بر عهده داشت.

در انتهای این کنسرت در هر دو شب مراسم رونمایی از نخستین آلبوم پایکوب با حضور دوستداران موسیقی و مهمانان برنامه انجام شد و این آلبوم در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

عکس ها: امیر رسام مهر - سامان هادیان
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 - 13:41

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین کنسرت تلفیقی «پایکوب» برگزار شد | موسیقی ما