برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت داماهی در تالار وحدت 26 آذر
داماهی پاییز سرد و غمگین را در تالار وحدت بدرقه می‌کند
کنسرت داماهی با اجرای قطعات جدید
گروه داماهی که امسال دومین آلبوم‌اش به نام «در من برو شکار» را منتشر کرده برگزاری کنسرت‌هایش را از سر می‌گیرد. این گروه که پیش از محرم و صفر در کاخ سعد آباد روی صحنه رفته بود حالا در تالار وحدت میزبان هوادارانش می‌شود. آن‌ها قرار است در این اجرا بیشتر متمرکز بر آثار آلبوم دوم و همچنین قطعات بندری باشند.
در این اجرا اعضای اصلی داماهی یعنی رضا کولغانی، دارا دارایی، حمزه یگانه و ابراهیم علوی توسط چهار نوازنده مهمان همراهی می‌شوند؛ هومن نامداری (سازهای بادی)، احمد عباس‌نیا (درامز)، محمد جواد قریشی (پرکاشن) و مصطفی صفا (سازهای کوبه‌ای بندرعباسی).
در اجرای پیش رو قرار است داماهی بیشتر قطعات بندری و همچنین قطعات آلبوم جدیدش را اجرا کند. آن‌ها همچنین احتمالا چهار اثر منتشر نشده را در این کنسرت اجرا خواهند کرد. قطعه‌ای به نام «برکت» با آهنگ و شعری از ابراهیم شهدوستی (از اعضای گروه قدیمی لیوا) اجرا می‌شود که البته به زودی به عنوان تک آهنگ منتشر خواهد شد. همچنین یک قطعه دیگر به نام «پریزاد» با آهنگی از رضا کولغانی و شعری از ابراهیم منصفی برای اجرا آماده شده است. قطعه‌ی دیگر «مایامله» نام دارد که موسیقی همبستگی و کار است؛ شعر و آهنگ این اثر از علیخان حبیب‌زاده است. همچنین پیش بینی می‌شود قطعه «چاه تنهایی» با شعری بندری از علی رضایی‌شریف در این کنسرت اجرا شود.
این گروه با سایت موسیقی ما مصاحبه مفصلی انجام داده است که به زودی به شکل تصویری منتشر خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اجرا که سه شنبه 26 آذر ماه ساعت 21:30 برگزار می‌شود به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1398 - 19:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت داماهی با اجرای قطعات جدید | موسیقی ما