برنامه یاد بعضی نفرات
 
در قالب نظرسنجی ششمین جشن همدلی اهالی موسیقی ایران
برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۷ انتخاب می‌شوند
موسیقی ما - سایت اختصاصی جشن سالانه «موسیقی ما»، در آستانه برگزاری ششمین دوره این رویداد بزرگ موسیقی رونمایی شد. این سایت به نشانی awards.musicema.com از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز کرده تا پذیرای مخاطبان و کارشناسان موسیقی برای ثبت نظرات آنها در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» باشد. بر این اساس برای اولین­ بار بزرگترین نظرسنجی تاریخ موسیقی ایران، در سایتی اختصاصی با شرایط متفاوت، برای انتخاب هنرمندان و آثار برگزیده سال 1397 از دیدگاه مردم و کارشناسان، انجام خواهد شد.

این نظرسنجی مطابق روال سال‌های گذشته در دو شاخه‌ی مردمی و کارشناسی برگزار می‌شود و برگزیدگان آن در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» که با شعار «همدلی اهالی موسیقی ایران» برگزار خواهد شد، تقدیر می‌شوند. زمان و مکان برگزاری این جشن به زودی علام خواهد شد.

سایت جشن سالانه «موسیقی ما» در حال حاضر صرفاً برای بررسی گزینه­‌های بخش­‌های مختلف فعال شده تا مخاطبین و اهالی موسیقی با بازبینی این گزینه‌ها، نواقص و اشتباهات احتمالی را از طریق بخش «ارتباط با ما» اعلام نمایند.

فرآیند شرکت در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به این ترتیب است که مخاطبان و کارشناسان موسیقی با ورود به سایت awards.musicema.com می‌­توانند از طریق شماره تلفن همراه خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. پس از این مرحله یک کد پنج رقمی برای مخاطبان یا کارشناسان موسیقی پیامک می‌­شود که با ثبت آن کد در سایت می­‌توانند به تمامی صفحات نظرسنجی دسترسی داشته باشند.
 
بخش­‌های نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» همانند ادوار گذشته این رویداد پس از ساعت‌­ها بررسی ستاد برگزاری و همچنین جلسات متعدد با هنرمندان و کارشناسان موسیقی آماده و تلاش شده تا تخصصی­‌تر از نظرسنجی­‌های سال­‌های اخیر باشد. به همین دلیل بخش‌­های نظرسنجی در شاخه کارشناسی با مردمی تفاوت دارد. به‌عنوان مثال در چند بخش از شاخه مردمی آلبوم‌هایی وجود دارد که در شاخه کارشناسی در بخش متفاوت و تخصصی دیگری قرار گرفته‌اند.
 
نکته مهم درباره بخش‌های مختلف نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» این است که ملاک‌های انتخاب گزینه‌ها بالای صفحه هر بخش توضیح داده شده و از تمامی کارشناسان و مخاطبان موسیقی درخواست می‌شود که پیش از ثبت نظر، نسبت به مطالعه این قسمت اقدام نمایند. همچنین در تمامی بخش‌ها هر شخص حداکثر می‌تواند پنج گزینه را انتخاب کند. در صورتی که نسبت به برخی بخش‌ها نظر خاصی هم نداشتید امکان خالی گذاشتن آن بخش وجود دارد.
 
بخش انتخاب بهترین تک‌آهنگ ژانرهای مختلف موسیقی هم مانند سال گذشته فقط در شاخه مردمی قرار دارد. در این بخش با توجه انتشار چند هزار عنوان اثر در ژانرهای مختلف در سال گذشته، انتخاب آثار براساس میزان پخش در سایت «موسیقی ما» صورت گرفته است. در بخش ترانه هم با توجه به انتشار بیش از دو هزار ترانه در سال گذشته و دشواری انتخاب از میان تمامی آثار برای کارشناسان، گزینه‌های حاضر با نظر یک هیئت کارشناسی در زمینه ترانه انتخاب شده‌اند.

توسعه و ارائه بخش‌های مختلف سایت جشن سالانه «موسیقی ما» در چند فاز طی هفته‌های صورت خواهد گرفت و به‌زودی بخش‌های مختلفی از جمله فهرست رکوردداران دریافت تندیس، گالری عکس و قاب‌های ماندگار ادوار گذشته و... به این سایت اضافه خواهد شد.

همچنین قرار است برای اولین بار، جوایزی به کاربران شرکت‌کننده در نظرسنجی اهدا شود که جزئیات آن در هفته‌ی آتی اعلام خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 26 مهر 1398 - 16:44

دیدگاه‌ها

جمعه 26 مهر 1398 - 16:44

سلام
این چه وضعیه هر کسی با خونش قهر کرده یه آهنگ خونده رو اسمش رو گذاشتین تو لیست ولی از سیروان خسروی نه تو تک آهنگ نه تو آهنگساز و نه تو تنطیم کننده اسمی نیست؟
با اختلاف با کیفیت ترین تولید کننده موسیقی تو کشوره ولی اسمش تو لیست شما نیست؟
واقعا که!

سه شنبه 24 دی 1398 - 18:55

سلام و عرض ادب
جای بسی تأسفِ که در بین منتخبین شما اصلا اسمی از استاد علا بهرامی نیست ، در صورتی که هیچ کدام از برگزیدگان شما اندکی هم از توانایی ها و کیفیت آثار ایشون رو ندارند ، استاد علا بهرامی تنها خواننده ای هستند که خود می سرایند ، مینوازند و میخوانند و آهنگسازی میکنند ، و مهم تر این که تا بحال هیچ آموزشی ندیده اند وباعث این همه ،،،نبوغ ذاتی و پشتکار خود ایشون بوده است، آثار و اجراهای این هنرمند بزرگ به مراتب از نفرات اول شما بهتر و بینظیر تر هست ، متأسفم که حتی در موسیقی هم سفارشی و فرمایشی عمل میکنید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۷ انتخاب می‌شوند | موسیقی ما