برنامه یاد بعضی نفرات
 
فستیوال جهانی نوازنده‌ی ایرانی نی‌انبان را «مرد افسانه‌ای» خواند
«محسن شریفیان» مهمان ویژه‌ی فستیوال بگ پایپ ایرلند شد
موسیقی ما - بیست و ششمین فستیوال سالانه بگ پایپ (نی انبان) از  23 تا 26 آبان ماه (14 تا 17 نوامبر) در کشور ایرلند با حضورِ «محسن شریفیان» - آهنگساز و نوازنده‌ی نی‌انبان- به عنوان مهمان ویژه برگزار می‌شود.

این رویداد جهانی هر ساله در شهر ارمق ایرلند در حالی برگزار می‌شود که نوازندگان شاخص ساز بگ پایپ (نی انبان) از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند و تازه‌های موسیقی کشور خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.

این فستیوال جهانی که در اخبار خود محسن شریفیان را «مرد افسانه‌ای» توصيف كرده است از برگزاری اجرای این نوازنده برجسته ایرانی به همراه نوازنده سازهای کوبه ای، محمد جابری و سه نوازنده دیگر خبر داد.

در این برنامه Sylvain Barou و Emer Mayock و Niall Vallely که هریک از نوازندگان بزرگ و نامدار ایرلندی هستند، محسن شریفیان را همراهی خواهند کرد.

شریفیان پس از هم‌نوازی و گفت‌وگوی موسیقایی با نوازندگان اسکاتلندی و اجرا در فستیوال بین‌المللی وومد (WOMAD) در انگلستان این بار نی انبان خود را به ایرلند می‌برد تا باز هم گامی در راستای معرفی ساز، فرهنگ و هنر زادبومش بردارد.

محسن شریفیان داراى نشان درجه يك هنرى ساز نى‌انبان است، او به اتفاق گروه ليان در ٢٢ آذر ماه در سالن ميلاد نمايشگاه تهران نيز بر روى صحنه خواهد رفت.
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 - 12:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محسن شریفیان» مهمان ویژه‌ی فستیوال بگ پایپ ایرلند شد | موسیقی ما