برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از 26 سال و با همراهی گروهِ هم‌نوازان
«شهرام ناظری» در مالمو و استکهلم کنسرت می‌دهد
موسیقی ما - «شهرام ناظری» خواننده‌ی برجسته‌ی موسیقی ایران پس از 26 سال در مالمو و استکهلم به اجرای برنامه می‌پردازد. در این برنامه که به همتِ انجمن تئاتر ملی سوئد برگزار می‌شود، گروه هم‌نوازان شوالیه‌ی آواز ایران را همراهی خواهند کرد.

او در ماه‌های اخیر در چند شهر ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که کنسرتِ کرمانشاهِ او که اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار شد، به دلیلِ هوای گرم سالن و عدم امکانات موردنیاز نیمه‌تمام ماند. ناظری در میانه کنسرتش، کُت خود را به دلیل گرما از تن درآورد و گفت: «عذرخواهی می‌کنم به دلیل گرما، کلمات (اشعار) را به خوبی نمی‌توانم تلفظ کنم!»

«ناظری» به دلیل گرمای سالن و عدم تهویه مناسب این سالن، زودتر از ساعت مقرر، کنسرت خود را به اتمام رساند. این کنسرت قرار است در اواخر پائیز در همین مکان برگزار شود.

از دیگر کنسرت‌های او نیز، برنامه‌اش در تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» بود که این آوازخوان در آن به این نکته اشاره کرد که: «علاقه و استقبال مردم از کارهای فاخر در حوزه موسیقی نسبت به گذشته کاهش زیادی داشته است.»

او دلیل عمده تغییر ذائقه هنری مردم را عملکرد رسانه ها و به ویژه صدا و سیما عنوان کرد اما اشاره بیشتری به جزییات آن نکرد و راهکاری هم ارایه نداد.

شهرام ناظری در این کنسرت چند قطعه را اجرا کرد که با استقبال تماشاچیان مواجه شد. قطعه «زمستان» که سراینده شعر آن «مهدی اخوان ثالث» شاعر معاصر از خطه خراسان است از جمله قطعاتی که بود که ناظری آن را با ترکیب ارکستر ایرانی اجرا کرد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 12:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «شهرام ناظری» در مالمو و استکهلم کنسرت می‌دهد | موسیقی ما