برنامه یاد بعضی نفرات
 
به عنوان تنها نماینده از کشور ایران
«علیرضا قربانی» در فستیوال «قونیه» روی صحنه می‌رود
 موسیقی ما - «علیرضا قربانی» -خواننده‌ی سرشناس موسیقی ایران- قرار است روز بیست و پنجم سپتامبر برابر با سوم مهرماه در در فستیوال بین‌المللی  موسیقی عرفانی «قونیه» روی صحنه رود.

او را در این برنامه سامان صمیمی، پویا سرایی، میلاد محمدی و زکریا یوسفی همراهی می‌کنند. قرار است اجرای قربانی و گروهش در کنگره مرکزی سلجوقلو برگزار شود.

 فستیوال قونیه یکی از معتبرترین رویدادهای موسیقی کشور ترکیه است که همه ساله میزبان هنرمندان سرشناسی از اقصی نقاط جهان است. در شانزدهمین دوره این رویداد فرهنگی هنری که طی روزهای 22 تا 30 سپتامبر ۲۰۱۹ برقرار خواهد بود هنرمندان و گروه‌هایی از ایران، آمریکا، ترکیه، روسیه، نروژ، یونان، تاجیکستان و جمهوری تیوا اجرای زنده خواهند داشت و در سال‌های گذشته چند خواننده و گروه از ایران به فستیوال موسیقی قونیه دعوت شده بودند. علیرضا قربانی تا کنون در چند دوره از این فستیوال بین‌المللی موسیقی و با اجرای آثار مختلفی از موسیقی ایرانی حضور داشته است.
 
علیرضا قربانی این روزها در تدارک تولید قطعات جدید است. او در نیمه اول امسال 43 سانس کنسرت «با من بخوان» را در تهران روی صحنه برد و در ادامه تور با من بخوان را در شهرهای مختلف ایران برگزار کرد که در ادامه و بعد از ایام محرم و صفر در شهرهای مختلف ایران این تور کنسرت را ادامه خواهد داد. او همچنین در ماه آگوست امسال و به دعوت مرکز فرهنگی آسیا در شهر گوانجوی کره جنوبی برای شرکت در فستیوال بین‌المللی موسیقی گوانجو روی صحنه رفت.
تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 15:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «علیرضا قربانی» در فستیوال «قونیه» روی صحنه می‌رود | موسیقی ما