برنامه یاد بعضی نفرات
 
با پرداخت هزینه ها از سوی شهرداری تهران؛
برج میلاد میزبان کنسرت موسیقی رایگان «وداع» عاشورایی

موسیقی ما - مجتبی توسل مدیرعامل برج میلاد ضمن اعلام این خبر گفت: در ادامه اجرای کنسرت های فاخر برج میلاد و بعد از اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک شهر تهران، این بار برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای حسام الدین سراج است.
وی افزود: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است. 
وی با اشاره به اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک شهر تهران در برج میلاد، افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام الدین سراج و رهبری ارکستر توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهرماه و بصورت رایگان برای علاقه مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود.
وی تصریح‌کرد: در این سوگواره موسیقایی ۸ تِرَک با همراهی حسام الدین سراج خواننده مطرح کشور اجرا می شود و قطعاتی نیز بصورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط هنرمند مطرح کشور وحید جلیلوند اجرا خواهد شد.

مدیرعامل برج میلاد افزود: این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می شود؛ قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو، در قالب دی وی دی هایی به زبان های اردو، روسی و ترکی صادر شود. 

به گفته توسل این سوگواره با اجرای ۸ قطعه در قالب روایتی داستانی از حماسه عاشورا و رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با اشعاری از عمان سامانی برگزار خواهد شد. 
علاقه مندان به حضور در برنامه می توانند پس از بازگشایی سامانه از طریق سایت تیوال بدون پرداخت هزینه جای خود را رزرو کنند.

منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 01:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برج میلاد میزبان کنسرت موسیقی رایگان «وداع» عاشورایی | موسیقی ما