برنامه یاد بعضی نفرات
 
با پیش‌تازی تیلور سوئیفت، آریانا گرانده و بیلی ایلیش
مراسم سالانه‌ی اهدای جوایز موزیک ویدئو «ام تی وی» برگزار شد
موسیقی ما - مراسم سالانه‌ی اهدای جوایز موزیک ویدئو یا نماهنگ شبکه «ام تی وی» در حالی  با حضور خواننده‌های مشهور و گروه‌های معروف صنعت موسیقی در ایالت نیوجرسی برگزار شد که تیلور سوئیفت، آریانا گرانده و بیلی ایلیش با گرفتن سه جایزه از دیگر هنرمندان پیشی گرفتند.

«سوئیفت» جایزه بهترین ویدئوی سال را برای تک آهنگ جدیدش «باید آرام شوی» را از دستان کوئین لطیفه و جان تراولتا دریافت کرد؛ همچنین جایزه‌ی بهترین هنرمند سال را «آریانا گرانده» گرفت و «بیلی الیش» جایزه بهترین هنرمند جدید را به خانه برد. «گرانده» به خاطر اجرایی که در پاریس داشت، نتوانست در این مراسم حضور داشته باشد. همچنین «کاردی بی» نیز ‌عنوان بهترین موزیک ویدیوی هیپ هاپ را به دست آورد. علاوه بر آن «برادران جوناس» به‌عنوان بهترین موزیک ویدیوی پاپ برای اولین بار در این مراسم برنده‌ی جایزه شدند.

جایزه ویدئوی پیشگام مایکل جکسون را که در واقع به عنوان جایزه یک عمر دستاورد شناخته می شود «میسی الیوت» دریافت کرد؛ او همچنین تعدادی از ترانه‌های خاطره‌انگیزش را روی صحنه اجرا کرد.

«رزالیا» ستاره پاپ- فلامنکو اسپانیایی، همراه با جی بالوین برنده جایزه بهترین موزیک ویدئوی لاتین شد.

مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی یکی از مراسم اهدای جوایز است که متعلق به شبکهٔ ام‌تی‌وی می‌باشد که در آن بهترین‌های موزیک ویدئوها معرفی می‌شوند. اولین مراسم اهدای جوایز در انتهای تابستان سال ۱۹۸۴ و دو سال بعد از تأسیس شبکهٔ ام‌تی‌وی برگزار شد. این جایزه جایگزین مراسم اهدای جوایز گرمی در رده ویدئو است.  مراسم اهدای جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی اغلب به اسم مراسم اسکار برای جوانان شناخته می‌شود. این مراسم در سال ۲۰۰۶ به مراسمی پر طرفدار تبدیل شد. این مراسم هر ساله برگزار می‌شود و به‌طور مستقیم از شبکه ام‌تی‌وی پخش می‌شود. جایزهٔ داده شده به برنده، یک مجسمهٔ فضانورد است. شکل این جایزه نزدیک‌ترین بیان از شبکه ام‌تی‌وی است.
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهریور 1398 - 15:14

دیدگاه‌ها

یکشنبه 10 شهریور 1398 - 11:42

یک زمانی انریکه و مدونا و بریتنی همه چیز رو درو می کردند

یکشنبه 10 شهریور 1398 - 11:45

بیلی ایلیش در 17 سالگی برنده شد!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم سالانه‌ی اهدای جوایز موزیک ویدئو «ام تی وی» برگزار شد | موسیقی ما