برنامه یاد بعضی نفرات
 
به پاسداشتِ ادیب خوانساری و پشتیبانی از موسیقی اصیل ایرانی
آلبوم «جان جهان» با صدای پوریا اخواص و آهنگ‌سازی رضا پرویززاده منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «جان جهان» با صدای پوریا اخواص و آهنگ‌سازی رضا پرویززاده به بهانه پاسداشت استاد ادیب خوانساری خواننده فقید موسیقی ایرانی توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این اثر در راستای پاسداشت و پشتیبانی از موسیقی اصیل ایرانی و حفظ آثار اساتید و بزرگان موسیقی ایران تنظیم شده است.
 
در توضیحات تکمیلی آلبوم «جان جهان» آمده است: رضا پرویززاده موسیقی‌دانی است که همواره دغدغه‌اش حفظ موسیقی اصیل ایرانی بوده و در این راستا بسیار تلاش می‌کند. در این آلبوم انتخاب آثار، صدادهی ارکستر و تنظیم آثار با نگاه به فرم موسیقی گذشتگان انجام شده تا رنگ و بوی موسیقی قدیم برای شنوندگان فرهیخته تداعی شود.
 
آوازهای این اثر به پاسداشت شیوه آوازی استاد ادیب خوانساری و سال‌ها تلاش ایشان در رادیو ملی و خلق آوازهای ماندگار، طراحی شده و توسط پوریا اخواص هنرمند پرتلاش عرصه آواز و از شاگردان برجسته استاد شجریان که سابقه‌ هنری درخشانی دارد، اجرا شده است.
 
از دیگر هنرمندانی که در خلق این آلبوم نقش داشته‌اند، می‌توان به بهروز همتی نوازنده تار، رضا پرویززاده آهنگ‌ساز و نوازنده کمانچه، ماهیار تمسکنی نوازنده‌ سنتور، محمد میرزایی نوازنده نی، حسین حدت نوازنده عود، علی همتی نوازنده بم‌تار، امین پرویززاده نوازنده کمانچه آلتو و حسین همتی نوازنده تمبک اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «جان جهان» به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور ، مرکز پخش و نشر جوان و پخش «رها» مراجعه کنند.

گفت‌وگو با این خواننده را می‌توانید در اینجا بخوانید. http://musicema.com/node/325834

 
تاریخ انتشار : جمعه 1 شهریور 1398 - 16:36

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «جان جهان» با صدای پوریا اخواص و آهنگ‌سازی رضا پرویززاده منتشر شد | موسیقی ما