برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آثاری از ساخته‌های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار
کامکارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند
موسیقی ما - کنسرت «چیروک» با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی پنجشنبه 31 مرداد 1398 در سالن هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود.

این کنسرت با عنوان «چیروک» به معنی داستان، با آثاری از ساخته‌های ارسلان، اردوان و اردشیر کامکار اجرا می‌شود. قطعه‌های این اجرا انتخاب شده از آلبوم های «ئاگری زیندو»، «کانی سپی» و «پرشنگ» هستند. همچنین چند قطعه جدید هم در رپرتوار «چیروک» قرار دارد.

همکاری شاهرخ هدایتی با کامکارها با شکل‌گیری ارکستر مانجین به رهبری ارسلان کامکار از سال 1396 شکل گرفت. «مانجین» تابستان سالِ جاری در تالار وحدت روی صحنه رفت. حالا قرار است این همکاری ادامه داشته باشد و کنسرت «چیروک» در شهرستان‌ها و برخی کشورهای خارجی به صحنه رود.

شاهرخ هدایتی از شانزده سالگی با یادگیری آواز ایرانی فعالیتش را در عرصه موسیقی آغاز کرده و از بیست سالگی هم به فراگیری مقام‌های کردی پرداخته است. او در سال‌های فعالیتش با گروه های بسیاری همکاری کرده و اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. هدایتی در نواختن دف و سازهای کوبه ای هم چیره دست است.

کنسرت «چیروک» با حضور برادران کامکار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه 31 مرداد 1398 ساعت 21:30 در سالن هتل اسپیناس پالاس پالاس برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند بلیت های این کنسرت را از سایت تیوال تهیه کنند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 13:39

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کامکارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند | موسیقی ما