.
کنسرت عالیجناب عشق
گزارش ویدیویی «موسیقی ما» از کنسرت‌ 19 مرداد گروه «ایوان» در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران
خواننده: 
تصویر: 
هادی پوراحمدی، بهروز فرخی
تدوین: 
وحید رحیمیان
plays 295033
موسیقی ما  صدمین کنسرت گروه «ایوان» در ایران روز بیست و یکم مرداد مصادف با عید سعید قربان در برج میلاد تهران برگزار شد. اعضای این گروه به همت موسسه «آوای هنر» و سرپرستی «فواد غفاری» و خوانندگی «حسین شریفی» طی دو سانس با مخاطبان خود دیدار کردند و علاوه بر قطعات جدید، کارهای خاطره‌انگیز خود نظیر «عالیجناب» را هم روی صحنه بردند. همچنین این برنامه صدمین کنسرت گروه ایوان از سال گذشته بود. اعضای گروه ایوان در این برنامه برای دکور خود یک الماس را طراحی کرده بودند که در برخی قطعات تصاویر سه بعدی در آن پخش می‌شد و مورد توجه دوستدارانشان قرار گرفت.
در این برنامه جمعی از هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون از جمله الهام حمیدی، پوران درخشنده، مریم امیرجلالی و نفیسه روشن مهمان ایوان بند بودند. پوران درخشنده در بخشی از کنسرت به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«یکی از آهنگ‌های این گروه به نام عالیجناب را دوست داشتم و زمانی که به این کنسرت دعوت شدم، آن کار را در ذهن داشتم و آمدم. تمام تلاش من این است که با نسل جوان رابطه داشته باشم و از جامعه جوان عقب نمانم. طبیعتاً کنسرت هم یکی از اتفاقاتی است که جوانان ما با آن ارتباط برقرار می‌کنند. من در حال ساخت فیلمی هستم که باید ویژگی‌های خوانندگان این دوره را داشته باشد. فکر می‌کنم در فیلم خودم از موسیقی که اکنون به صورت کنسرت در حال اجرا است استفاده کنم.»
 
الهام حمیدی یکی دیگر از مهمانان اجرای گروه ایوان بود که چنین نظری درباره قطعه محبوب آنها یعنی عالیجناب داشت:«من همیشه حامی خواننده‌های جوان هستم. از جمله ایوان بند که به نظرم یکی از استعدادهای ما هستند و امیدوارم روز به روز پله ترقی را طی کنند. آهنگ عالیجناب یکی از آهنگ‌هایی بود که از ابتدای آشنایی مرتب گوش می‌کردیم و با آن خیلی خیلی خاطره داریم.»
 
مریم امیرجلالی هم درباره اجرای این گروه گفت:«قطعه عالیجناب از گروه ایوان را خیلی دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. اولین بار قطعه عالیجناب را در خانه یکی از دوستان شنیدم و امشب دیدم که آقای حسین شریفی هنرمند بسیار پرانرژی هستند و می‌دانم که در آینده جایگاه بسیار خوبی خواهند داشت.»
 
حسین شریفی، خواننده گروه ایوان، در حاشیه اجرای برج میلاد در گفتگوی کوتاه با خبرنگار «موسیقی ما» اعلام کرد:«هیچ انرژی و نیرویی طبق گفته شاعر قطعه عالیجناب، حریف عشق نمی‌شود. من یک برادر بزرگ به نام فواد غفاری دارم و خیلی به من محبت کرد و می‌توانست شخص دیگری خواننده‌اش باشد اما او گفت که این قطعه را برای صدای تو ساختم.»
 
فواد غفاری، آهنگساز و سرپرست گروه ایوان، خاطره جالبی از تولید قطعه محبوبشان عنوان کرد:«همه اتفاقات تولید قطعه «عالیجناب» در پانزده دقیقه رخ داد. حسین شریفی هم ظرف مدت پانزده دقیقه وکال ماکت این کار را خواند. اما خودم قطعه زیبای من را خیلی دوست دارم و در زمان تولیدش می‌دانستم که یک اثر فاخر خواهد بود. اما از نظر مردم قطعه عالیجناب محبوب‌تر است.»
 
 


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 6 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو کنسرت عالیجناب عشق از سایت موسیقی ما | موسیقی ما