برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی کانون ادبی زمستان
مراسم تجلیل از «هوشنگ کامکار» برگزار می‌شود
موسیقی ما - دهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی کانون ادبی زمستان و آیین تجلیل و بزرگداشت هوشنگ کامکار (عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران) روز یکشنبه ۲۷ مرداد ماه برگزار می‌شود.

این همایش با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنای کشور به‌منظور تجلیل و بزرگداشت هوشنگ کامکار (آهنگساز و عضو شورای عالی خانه موسیقی ایران) و معرفی آثار برتر شعر و موسیقی به مخاطبان خود برگزار می‌شود.
 
دهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی با حضور شاعران و ترانه‌سرایان، ازجمله شمس لنگرودی، مصطفی رحماندوست، عبدالجبار کاکایی، عبدالرضا رادفر، رضا رفیع، بیژن ارژن، حمیدرضا شکارسری، سعید بیانکی، سینا بهمنش، مجید معارف وند ، امیرارجینی، سیدحسین متولیان و با اجرای موسیقی گروه نی بانگ به خوانندگی بیژن کامکار، گروه موسیقی کوارتت و گروه کُر نیاوران با رهبری مهدی جاور برپا خواهد شد.
 
برخی از اعضای شورای عالی و هیئت مدیره خانه موسیقی ایران و جمعی دیگر از هنرمنئدان فرهاد فخرالدینی، کامبیز روشن روان، لوریس چکناواریان، کیخسرو پورناظری، شهرام ناظری، محمدرضا درویشی و حمیدرضا نوربخش مهمانان ویژه این همایش هستند و خانواده کامکارها در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
این همایش روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ در تالار ایوان شمس واقع در میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار خواهد شد.
 
شرکت در این همایش رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو کارت ورود از پنجشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۲ ظهر در سامانه «زمستانی‌ها» ثبت‌نام و کارت ورود به همایش را دریافت نمایند، کسانی که عضو سایت زمستانی‌ها نیستند برای دریافت کارت ورود عضو سایت شده و در تاریخ و ساعت مشخص‌شده برای دریافت کارت ورود اقدام کنند.

جلسه‌ی پیشین کانون ادبی زمستان به بزرگداشتِ «فریدون شهبازیان» اختصاص داشت. می‌توانید گفت‌وگویی با «هوشنگ کامکار» را در اینجا بخوانید.

 
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 مرداد 1398 - 18:02

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم تجلیل از «هوشنگ کامکار» برگزار می‌شود | موسیقی ما