برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 22 مرداد در سالن وزارت کشور
پسرخورشید برای سومین بار در تهران روی صحنه می رود
موسیقی ما - لئوروخاس نوازنده جهانی فلوت و پن فلوت برای سومین بار پیاپی سه شنبه ۲۲ مرداد در تالار بزرگ وزارت کشور کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش «موسیقی ما»، لئو روخاس که پیش از این دو بار در ایران و برج میلاد روی صحنه رفته است، در جدیدترین اجرای زنده خود با کنداکتوری جدید این بار در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه خواهد رفت تا پذیرای دوستداران موسیقی در ایران باشد.

روخاس در اجرای قبلی خود در تهران و در حالی که به زبان انگلیسی سخن می گفت رو به حضار گفت: « درست است كه هم اكنون در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زماني آغاز شد كه پيشنهاد اجرا در كشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستي خودم را در ايران احساس مي كردم. به راستي كه من امشب به آرزو و رويايم رسيدم.»

لئو روخاس متولد ۱۹۸۴ در اکوادور است. این موزیسین در فصل پنجم مسابقه استعدادیابی Das supertalent پیروز شد و بعد از آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد و با آثارش در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفت.

محیط زیست و ارتباط میان اجزای سازنده طبیعت نظیر خورشید و خاک و آباز جمله موضوعات آثار و کنسرت‌های لئو هستند و او معمولاً با استایل سرخپوستی کارهایش را معرفی و اجرا می‌کند.

جدیدترین کنسرت لئو روخاس به همت موسسه رنگین کمتن هنر جوان و تهیه کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی روی صحنه خواهد رفت و بلبت فروشی این گنسرت در سایت TIK8 آغاز شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 12:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پسرخورشید برای سومین بار در تهران روی صحنه می رود | موسیقی ما