.
تهیه کننده: 
پایگاه خبری - تحلیلی «موسیقی ما»
تدوین: 
محیا فرمانی
گفت و گو: 
plays 117028
موسیقی ما - «رضا یزدانی» این روزها دوباره در قامت یک بازیگر مشغول است. او در حال حاضر بازیگر تئاتر «عاشقانه‌های خیابان» است که هر شب در تهران روی صحنه می‌رود و در ایام ماه مبارک رمضان هم با سریال «از یادها رفته» مهمان منازل مخاطبان بود. مقوله بازیگری باعث شده تا رضا یزدانی که تقریباً هر سال یک آلبوم منتشر می‌کرد فعلاً فقط روی انتشار تک‌قطعاتش تمرکز داشته باشد. از سوی دیگر او قرار است روز بیست و دوم تیرماه هم پس از مدت‌ها در تهران روی صحنه برود. رضا یزدانی درباره جزئیات فعالیت‌های جدیدش به «موسیقی ما» گفت:«من در این تئاتر به عنوان یکی از بازیگرها حضور دارم و در انتها دو ترانه پشت سر هم اجرامی‌کنم مربوط به تئاتر است.در آن قسمت گروه موسیقی حضور دارند و با هم اجرا می‌کنیم. طی یک سال گذشته ده پیشنهاد بازیگری تئاتر داشتم ولی به واسطه فعالیت‌هایم در موسیقی و سینما فرصت نداشتم و قبول نمی‌کردم. اما این تئاتر آنقدر برایم جذابیت داشت و درست بود که نتوانستم جواب رد بدهم و اتفاق خیلی خوبی در تئاتر ایران است.»

او سپس درباره آخرین وضعیت آلبوم‌هایش اعلام کرد:«آلبوم من آماده است اما باید در شرایط خوبی منتشر کنیم. احتمال اینکه آلبوم جدید من در تابستان منتشر شود زیاد است. یک آلبوم هم با گروه «وال 52» داریم که در دست تولید است و در برنامه کافه بازار هم دو قطعه را رونمایی کردیم. آن مجموعه اواخر مرحله نوازندگی قرار دارد و وکال چند کار را باید بخوانم و فکر می‌کنم قطعات این پروژه طی چند ماه آینده آماده انتشار شود. اینطور نیست که به خاطر بازیگری از فعالیت‌های موسیقی کم کرده باشم.»

این خواننده نهایتاً گفت:«به دلیل ایفای نقش در تئاتر «عاشقانه‌های خیابان» کنسرتی در شهرستان نداشتیم اما قرار است روز بیست و دوم تیرماه در برج میلاد تهران اجرای زنده داشته باشیم. پس از کنسرت تهران هم تور شهرستان‌ها را آغاز می‌کنیم.»


افزودن یک دیدگاه جدید

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
6 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




دانلود ویدیو گفتگو با رضا یزدانی درباره بازیگری و خوانندگی از رضا یزدانی | موسیقی ما