برنامه یاد بعضی نفرات
 
در پی راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور مطرح شد
حسن ریاحی: در معاونت هنری شاهد اتفاقات خوبی هستیم
موسیقی ما - ریاحی می‌گوید راه‌اندازی سامانه صدور کارت تدریس مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری و همچنین راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور از جمله کارهای در خور توجه این اواخر در حوزه موسیقی است.
 
حسن ریاحی آهنگساز و مدیر گروه موسیقی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی درباره وضعیت موسیقی در کشور می‌گوید: «در ژانرهای دیگر وضعیت خوبی برقرار است و چشم‌انداز خوبی را می‌توان شاهد بود، اما در ژانر کلاسیک حقیقتا آن‌طور که باید امیدوار نیستم، چون مردم با آن آن‌طور که باید ارتباط برقرار نمی‌کنند و این مسئله باعث نگرانی است. البته خوشبختانه این روزها در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. در حقیقت در بخش موسیقی شاهد نظم و فرم مناسب هستیم که باعث خرسندی است. راه‌اندازی سامانه صدور کارت تدریس مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری و همچنین راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعات موسیقی کشور، از جمله کارهای در خور توجه است که امیدوارم استمرار داشته باشد.»
 
ریاحی همچنین گفت: «به نظرم این نوع اقدامات در حوزه مدیریت موسیقی مثبت است و قطعا تاثیرات خوبی دارد که در نهایت به نفع هنرمندان خواهد بود. امیدوارم این شکل اتفاقات در عرصه موسیقی بیشتر شود و در بخش‌های هنری دیگر نیز رخ دهد. من در تمام سال‌هایی که به‌عنوان مسئول در جشنواره موسیقی فجر حضور داشتم همواره تا جایی که بودجه و امکانات اجازه می‌داد تلاش می‌کردم به کیفیت توجه بیشتری شود و همیشه بر این مسئله تاکید داشته‌ام.»
منبع: 
هنر آنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 14:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حسن ریاحی: در معاونت هنری شاهد اتفاقات خوبی هستیم | موسیقی ما