برنامه یاد بعضی نفرات
 
مدیر شرکت «ترانه شرقی» اعلام کرد
جزئیات تور کنسرت‌های «حامد همایون» در آمریکا اعلام شد
موسیقی ما - تور کنسرت های حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان در ایالات متحده از روز هفدهم فروردین ماه با برگزاری یک اجرا در تالار «فرون» لس آنجلس آغاز خواهد شد. به گزارش «موسیقی ما» محسن رجب پور مدیرعامل شرکت «ترانه شرقی» و تهیه کننده برنامه های حامد همایون با اعلام این خبر افزود: «طبق برنامه ریزی های انجام گرفته تور کنسرت های حامد همایون در کشور آمریکا  توسط  شركت «ترانه شرقی» با همكاري كمپاني «BMB ENTERTAINMENT»  بعد از یک سال و نیم تلاش گروه اجرایی، از روز هفدهم فروردین ماه با برگزاری یک برنامه در تالار 14 هزار نفری «فرون» لس آنجلس آغاز می شود. این در حالی است که حضور حامد همایون در کشور آمریکا برای برگزاری کنسرت یکی از معدود اتفاقاتی است که طی سال های اخیر برای خوانندگان دارای مجوز کشورمان صورت گرفته و تصور می کنم می تواند دربرگیرنده اتفاقات خوبی باشد. به هر حال موضوع اخذ ویزا برای هنرمندان ایرانی طی ماه های اخیر از شرایط بسیار دشواری برخوردار بود که گروه اجرایی نهایت تلاش خود را انجام داد که کارها به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد. »

وی درباره تاریخ و محل اجرای کنسرت های حامد همایون در کشور آمریکا  که بلیت فروشی آنها غیر از اجرای «سن خوزه» به واسطه سامانه بین المللی «ticketmaster» صورت می پذیرد، بیان کرد: «براساس برنامه ای که انجام گرفته اولین کنسرت حامد همایون در آمریکا روز 17 فروردین ماه سال جاری برابر با 6 آوریل  در تالار مجلل «forum» لس آنجلس برگزار و پس از آن  نیز در روز 24 فروردین برابر با 13 آوریل  با برپایی کنسرت دیگری در تالار«city national civic» سن خوزه ادامه پیدا خواهد کرد. سومین کنسرت حامد همایون نیز روز 31 فروردین برابر با 20 آوریل در تالار «DAR Constitution » واشنگتن دی سی پذیرای مخاطبان است. این خواننده روز 14 اردیبهشت برابر با 4 می در تالار «Revention Music Center » تگزاس ، روز 21 اردیبهشت برابر با 11 می در تالار «The Theater at the Grand Prairie» شهر دالاس ، روز 28 اردیبشهت برابر با 18 می در تالار «Co Pernicus Center» شیکاگو و روز 25 خرداد برابر 15 ژوئن  در تالار«Lincoin Center David Geffen » نیویورک تور کنسرت های خود را ادامه می دهد. البته چند شهر دیگر نیز برای برگزاری کنسرت ها مد نظر قرار گرفته که به محض نهایی شدن تاریخ و محل برگزاری اعلام خواهد شد.»

رجب پور در معرفی گروه اجرایی  که از کشور ایران در کنسرت های حامد همایون حضوردارند بیان کرد: «سامان امامی رهبر ارکستر و مجید روغنی مدیر اجرایی از سوی موسسه «ترانه شرقی» در کنسرت های آمریکا حضور پیدا می کنند. ضمن اینکه گروهی از هنرمندان بین المللی نیز که هم اکنون تمرین قطعات را آغاز کرده اند در توراجراهای زنده حامد همایون به عنوان نوازنده حضور دارند. رپرتوار اجرایی کنسرت ها نیز مشتمل بر اجرای 30 قطعه است که در کنسرت های بین المللی موضوع عادی محسوب می شود اما برای کنسرت یک خواننده ایرانی در کشورهای خارجی می تواند اتفاق جالب توجهی به حساب آید. به هر ترتیب تمام تلاش گروه اجرایی بر این است که کنسرت های متفاوت و با کیفیتی را پیش روی مخاطبانمان در آمریکا قرار دهیم. »

حامد همایون پس از برگزاری چند کنسرت در اسفند ماه سال گشته، مجموعه کنسرت هایی را نیز به مناسبت فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی در تهران و تعدادی از شهرهای مختلف کشور برگزار کرد.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398 - 22:02

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 15 فروردین 1398 - 01:23

یعنی واقعا کسی اونور کنسرت این شخص را می رود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود جزئیات تور کنسرت‌های «حامد همایون» در آمریکا اعلام شد | موسیقی ما