برنامه یاد بعضی نفرات
 
امروز هشتم فروردین ماه
«محمد معتمدی» برای دومین بار در پارک آب و آتش کنسرت رایگان برگزار می‌‌کند
موسیقی ما – «محمد معتمدی» - خواننده‌ی صاحب‌نام ایرانی- امروز – هشتم فروردین- با برگزاری کنسرتی در پارک «آب و آتش» برای دومین بار در این مکان کنسرت رایگان برگزار می‌کند. او مدتی است پروژه‌ی «هنر برای همه» را در پردیس تئا‌تر تهران در منطقه خاوران برگزار کرده است. ایده‌ای که اواخر سال ۹۷ از سوی معتمدی خواننده موسیقی ایرانی مطرح شده بود و سرانجام با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با فروش بلیت‌هایی به قیمت ۲۵ هزار تومان به بار نشست.

قطعه‌ی «یلدا» با ترانه بهمن محمدزاده و آهنگسازی محمد معتمدی، «کویر» با شعر و آهنگ محمد معتمدی، «آرام من» با شعر و آهنگ مسعود کرامتی، ساز و آواز «در خیالات خودم بارانی نیست»، «من مست توام»، «روشنی روی تو»، «کوبار» با شعر غلامرضا طریقی و آهنگسازی بهزاد عبدی، «خیام خوانی»، تیتراز فیلم «سیانور» از جمله قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می‌شود. قطعه پایانی کنسرت هم که اثری ملی-میهنی است.

سیامک بهبانی نوازنده پیانو، سینا جهان آبادی نوازنده کمانچه، امیر حسین مختاری نوازنده قانون، کورش کشاورز نوازنده ویولنسل، سیروس مهاجری نوازنده کنترباس الکتریک، مجید یگانه راد نوازنده کاخن گروه اجرایی کنسرت «هنر برای همه»‌ را تشکیل می‌دهند.

محمد معتمدی پیش از این درباره طرح اجرای پروژه «هنر برای همه» گفته بود: «اجرای این طرح از آن جایی به ذهنم رسید که طی سال‌های اخیر همیشه شاهد این موضوع بوده‌ام که بخش زیادی از جامعه و مردم علاقه زیادی به دیدن کنسرت دارند اما متأسفانه فقدان توان مالی اغلب مردم آن هم در شرایط اقتصادی فعلی اجازه نمی‌دهد که آنها شرایطی برای تماشای کنسرت‌های با کیفیت داشته باشند. شما حساب کنید اگر یک خانوار ۵ نفره بخواهند کنسرت ببینند. سرپرست خانوار مجبور است که دستمزد ماهانه خود را به طور کامل برای خرید بلیت کنسرت صرف کند که این واقعاً برای یک سرپرست خانوار عملی و عقلانی نیست به همین جهت ما فکر کردیم چه کاری می‌توان در این زمینه انجام داد.»
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 فروردین 1398 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد معتمدی» برای دومین بار در پارک آب و آتش کنسرت رایگان برگزار می‌‌کند | موسیقی ما