برنامه یاد بعضی نفرات
 
تشریح برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری / دو شب کنسرت رایگان محمد معتمدی در پردیس خاوران
موسیقی ما - نشست خبری رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری صبح روز شنبه 25 اسفندماه در سالن کنفرانس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد. در این برنامه سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه‌های ویژه نوروزی را تشریح کرد.

اوحدی گفت: ستاد برنامه‌های نوروز سازمان فرهنگی هنری از اوایل اسفندماه کار خود را به‌صورت جدی آغاز کرد. رویکرد برنامه‌های این ستاد بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب شکل گرفته و وظیفه ما و شماست که اجازه ندهیم سرفصل‌ها و اهداف این بیانیه کمرنگ شود.

او ادامه داد: پرهیز از اسراف، اخلاق و خانواده، اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، همدلی و اخلاق، انسجام خانواده و... اهدافی است که سازمان در برنامه‌های نوروزی آن را دنبال می‌کند. 25 عنوان برنامه با حدود 1600 اجرا برای نوروز در این سازمان قطعی شده است. هشت برنامه از این تعداد فراگیر و دارای ظرفیت ملی هستند و برنامه‌ها در دو بخش انجام می‌شوند. بخش نخست فصل دل تکانی است که پیش از نوروز برگزار می‌شود و فرهنگسرای نوروز هم عنوان جشنواره‌های نوروزی هستند که در ایام نوروز و سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

اوحدی همچنین گفت: برنامه‌های مهمانی لاله‌ها، غبارروبی مزار شهدا، مهر آئین و چهار نوروزگاه سیار، شیرینی‌های خانگی، عیدی کتاب از جمله برنامه‌های فصل دل تکانی هستند که تا 29 اسفند در شهر تهران اجرا می‌شوند. در شب چهارشنبه‌سوری فانوس‌های آرزوی کودکان محروم در مناطق 22 گانه شهر تهران به هوا پرتاب می‌شود. همچنین در ویژه‌برنامه عید علوی برنامه‌های متنوعی در شب ولادت حضرت علی (ع) به‌صورت زنده از باغ‌موزه قصر با همکاری شبکه اول پخش می‌شود.

او تأکید کرد: همانند دو سال گذشته برنامه ماهی حوض قصه را داریم که خانواده‌ها با تحویل ماهی عید خود به فرهنگسراها کتاب دریافت می‌کنند. علاوه بر این کار بسیار خوبی را با عنوان "هنر برای همه" کلید زده‌ایم که از چهارم فروردین با اجرای محمد معتمدی در پردیس خاوران آغاز می‌شود. این کنسرت دو شب به‌صورت رایگان برای کودکان کار و خانواده شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود و در روزهای آتی با قیمت 25 هزار تومان به فروش خواهد رسید. همچنین قصد داریم این برنامه را در سال 98 با حضور دیگر هنرمندان موسیقی و تئاتر ادامه دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان گفت: فراخوان جشنواره فیلم شهر را پیش‌تر اعلام کرده‌ایم و این جشنواره تیرماه 98 برگزار خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 01:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تشریح برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری / دو شب کنسرت رایگان محمد معتمدی در پردیس خاوران | موسیقی ما