برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت اخیر برادران عدل‌پرور عنوان شد
اولین آلبوم «مسیح و آرش» منتشر می‌شود
موسیقی ما - برادران عدل‌پرور در کنسرت اخیر تهران، خبر خوشی به هوادارانشان دادند.

به گزارش «موسیقی ما»، آرش و مسیح که ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفته بودند، در این کنسرت از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در سال جاری خبر دادند. مسیح که بر خلاف کنسرت‌های قبلی در این کنسرت بیشتر از آرش صحبت می‌کرد، در این زمینه به مخاطبان گفت: «سخت مشغول کار روی آلبوم هستیم تا بهترین آثار ممکن را برای شما بسازیم. قطعاتی در این آلبوم هست که شاید سوپرایزتان کند.»

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که تمامی قطعات این آلبوم توسط «مسعود جهانی» تنظیم شده و برخی قطعات آن فضایی بسیار متفاوت با آنچه تا کنون از مسیح و آرش شنیده شده، دارند. این آلبوم اسفندماه ۹۷ توسط مؤسسه فرهنگی هنری «آراد» به مدیریت «میلاد ماهان» و «سعید سال‌افزون» منتشر خواهد شد. همه‌ی قطعات این آلبوم جدید هستند و احتمالاً پیش از انتشار آلبوم، دو قطعه از آن منتشر خواهد شد.

وجه تمایز کنسرت اخیر آرش و مسیح در تهران، دکور متفاوت آن بود؛ دکوری که با بهره بردن از «نور» طراحی شده بود و در آن یک سازه‌ی بسیار بزرگ نوری مورد استفاده قرار گرفته بود. بنا به اذعان طراحان، این بزرگترین سازه‌ی نوری بود که تا کنون در کنسرتی در ایران استفاده شده بود. از سوی دیگر، روی لباس هر یک از اعضای ارکستر، رشته‌نوری قرار گرفته بود که هنگام تاریک شدن سالن خودنمایی می‌کرد.

این دو برادر ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه بار دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهند رفت تا چهاردهمین سانس کنسرت‌های خود در نیمه‌ی دوم سال ۹۷ در این سالن را برگزار کنند.

مسیح و آرش در ادامه تور کنسرت‌های خود و در حالی که چندی پیش در شهر «دنیزلی» کشور ترکیه روی صحنه رفته بودند، به زودی توری در انگلستان برگزار می‌کنند. این دو برادر پرطرفدار،  23 فوریه 2019 (برابر با ۴ اسفند ۱۳۹۷) در سالن Gracepoint شهر لندن روی صحنه خواهند رفت و سپس 24 فوریه 2019 (برابر با ۵ اسفند ۱۳۹۷) در  سالن RNCM  شهر منچستر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در ادامه گزارش مفصل تصویری  از کنسرت ۱۳ و ۱۴ دی ۱۳۹۷ مسیح و آرش در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با عکس‌هایی از «سعید عبداللهی» و «مرتضی قربانی» را ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 - 17:29

دیدگاه‌ها

شنبه 22 دی 1397 - 10:24

این 2 برادر عالی هستن . مطمئنن آلبومشون خیلی سروصدا میکنه

شنبه 20 بهمن 1397 - 15:54

دخترها خوشحال باشن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین آلبوم «مسیح و آرش» منتشر می‌شود | موسیقی ما