برنامه یاد بعضی نفرات
 
با همراهی گروه کُر «نامیرا» برگزار می‌شود
«فصل سکوت» فرهاد هراتی در تالار وحدت
موسیقی ما - فرهاد هراتی، آهنگساز، نوازنده و رهبر ارکستر پس از رونمایی و اجرای چندین برنامه از آلبوم «فصل سکوت»، ساعت 21:30 روز یکشنبه 23 دی تازه‌ترین کنسرت این پروژه را همراه با گروه کُر «نامیرا» در قالبی متفاوت روی صحنه می‌برد.
 
این کنسرت که تیزر آن با هنرمندی فرهاد هراتی و همراهی گروه کُر «نامیرا» به کارگردانی هنری فرید حامدی (روهینا) در دسترس مخاطبان قرار گرفته، به تهیه‌کنندگی موسسه «آوای هنر» به مدیریت محمد جلیل‌پور در تالار وحدت تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.
 
فرهاد هراتی اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تولید اثری متفاوت و تجربی در عرصه موسیقی بی‌کلام، آلبوم «فصل سکوت» را منتشر کرد. این هنرمند که طی سال‌های گذشته چه در قالب انفرادی و چه به عنوان رهبر گروه کُر«نامیرا» فعالیت‌هایی با خوانندگان و نوازندگان کشورمان داشته، با انتشار دل نوشته‌ای به دغدغه‌های خود برای تولید این آلبوم بی‌کلام اشاره کرد و گفت: «سکوت آدمی، آمیخته‌ای از سرفصل‌های رنگین زندگی است. ورق‌هایی آغشته به ناکامی‌ها و کامیابی‌ها. کتابی قطور از شکست‌ها و پیروزی‌ها. عجیب‌ترین و شگفت‌انگیزترین دریافت‌های ما از جهان هستی. ما همواره در سکوت بزرگ می‌شویم و سکوت ما روز به روز بزرگ‌تر.« فصل سکوت» روایتگر مسیر تبدیل سکوت به فریاد است و تصمیم برای دستیابی به نهراسیدن و حرف زدن و باور آنکه من هنوز زنده‌ام و امیدوار.»
 
کنسرت «فصل سکوت» به نوازندگی پیانو فرهاد هراتی و همراهی گروه کُر «نامیرا» ساعت 21:30 روز یکشنبه 23 دی ماه به همت موسسه «آوای هنر» در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت کنسرت می‌توانند به سامانه «تیک اِیت» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 11:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «فصل سکوت» فرهاد هراتی در تالار وحدت | موسیقی ما