برنامه یاد بعضی نفرات
 
یک هدیه ویژه در آستانه شب یلدا
حامد همایونِ جدید رونمایی شد!
موسیقی ما - تازه ترین کنسرت حامد همایون خواننده موسیقی پاپ در حالی پس از چند ماه وقفه در فعالیت های این خواننده برگزار شد که این هنرمند با ارکستر و تنظیماتی متفاوت از اجراهای قبلی میزبان طرفدارانش بود. به گزارش موسیقی ما، حامد همایون خواننده موسیقی پاپ کشورمان چهارشنبه شب 28 آذر ماه پس از ماه ها وقفه در فعالیت های خود تازه ترین کنسرت خود را طی دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرد. وی در این کنسرت که به همت موسسه «ترانه شرقی» به مدیریت محسن رجب پور میزبان طرفداران بود با ترکیب ارکستری کاملا متفاوت نسبت به کنسرت های قبلی خود روی صحنه ظاهر شد، این در حالی است که اجرای آثار پرمخاطب با تنظیماتی متفاوت تر از اجراهای قبلی فضای کنسرت جدید این خواننده را تحت تاثیر قرار داده بود.

سامان امامی تنظیم کننده و رهبر ارکستر کنسرت های حامد همایون پیش از آغاز برنامه که با حضور پرتعداد مخاطبان نیز مواجه شد، درباره فضای متفاوت ارکستر و تنظیم ها توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی که از مدت ها قبل انجام داده بودیم تصمیم گرفتیم تا برای برگزاری دور تازه کنسرت  ها چه به لحاظ ارکسترال و چه به لحاظ کارهای مربوط به نور و تصویر تغییرات زیادی را اعمال کنیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و طرفداران می توانند از این پس شاهد اجراهای بسیار متفاوت و جالب توجه تر از آثار خاطره انگیز و جدید حامد همایون در کنسرت های پیش رو باشند.

وی ادامه داد: ما برای پرهیز از تکرار و تلاش برای ایجاد اتفاقات جدید در کنسرت های حامد که بتواند هم از لحاظ شنیداری و هم از لحاظ موسیقایی مورد رضایت مخاطب قرار گیرد، برنامه ریزی های زیادی را انجام دادیم و امیدوارم این کنسرت بتواند مقدمه خوبی برای ورود به فصل جدید فعالیت های حامد همایون باشد. این در حالی است که حضور نوازندگان قدرتمند و با تکنیک شرایط بسیار ویژه و متفاوتی را برای کنسرت های ما رقم زده که امیدوارم مورد رضایت طرفداران قرار گیرد.

بخش اول کنسرت حامد همایون در شرایطی آغاز شد که نماهنگی از آلبوم جدید امیر عظیمی خواننده تازه وارد موسیقی پاپ کشورمان برای مخاطبان پخش شد که تشویق یکپارچه این خواننده توسط حاضران در سالن میلاد نشان از معرفی یک خواننده پرطرفدار دیگر در موسیقی پاپ می داد. این خواننده در ماه های اخیر دور تازه فعالیت های خود را با موسسه «ترانه شرقی» باانتشار چند تک آهنگ آغاز کرده است.

با ورود نوازندگان روی صحنه بود که نماهنگی از آثار برگزیده حامد همایون در قالب یک قطعه ترکیبی برای حاضران به نمایش درآمد که این بخش به همراه نوشته ای در تجلیل از هنر موسیقی روی پرده نمایش مقدمه حضور حامد همایون روی  صحنه بود.

وی پس از ورود به صحنه که این بار با نورپردازی و تصویرسازی های متفاوتی همراه بود، قطعه «نیمه من» را اجرا کرد و پس از آن رو به تماشاگران حاضر در سالن گفت: خیلی خوشحالم که روی ماه شما عزیزان را بعد از 9 ماه می بینم و امیدوارم همراه با شما شب رویایی و خاطره انگیزی را رقم بزنیم. من طی سال های اخیر کنسرت های بسیار زیادی را در تهران، شهرهای مختلف ایران و کشورهای دیگر اجرا کردم. اما صادقانه می گویم در این 9 ماهی که برنامه ای نداشتیم دلم واقعا برای شما عزیزان تنگ شده بود. البته در این مدت گروه نوازندگان ارکستر برادرانه کنار من بودند که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم.

اجرای قطعه های «پرسه»، «به چشمات قسم»، «عشق ناب»، «مردم شهر»، «هنوزم همونم»، «عاشق شدم رفت»، «چنین کنم چنان کنم»، «حاکم احساس»، «می روم»، «دیوونگی»، «الکل نگاه»، «چتر خیس»، «عاشقانه»، «بارون که زد» و چند اثر دیگر از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت برای مخاطبان با شیوه های متفاوت ترکیبی یا جداگانه اجرا شد. این در حالی است که مهیار رجب پور سرپرست ارکستر، مجید روغنی مدیر اجرایی، نیکیتا مرتضوی مدیر هماهنگی ، سهراب ولد بیگی مدیر نور و ایمان ریاحی صدابردار دیگر اعضای گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دادند که حامد همایون در بخش های مختلف از آنها قدردانی کرد.

اما بخش ویژه کنسرت چهارشنبه 28 شهریور ماه حامد همایون با اجرای دو اثر همراه بود که این خواننده پاپ از آنها به عنوان غافلگیری کنسرتش یاد کرد و گفت: قطعه اولی که برای شما می خوانم، از جمله آثاری است که خودمان به دلیل فضای عاشقانه و آرامی که دارد بسیار آن را دوست داریم و امشب می خواهیم برای اولین بار از آن رونمایی کنیم. اما قبل از اجرا از شما می خواهم با توجه به اینکه قرار است از این قسمت فیلمی برای تیزر قطعه تولید شود، با ما در اجرای آن همراهی کنید که بتوانیم یکی از بهترین نماهنگ هایمان را همراه با شما تولید کنیم.

وی پس از اجرای این قطعه که با واکنش مثبت مخاطبان در سالن همراه بود از محسن رجب پور مدیرعامل شرکت ترانه شرقی قدردانی کرده و از او به عنوان تهیه کننده ای که هم مدیریت و هم رهبری مناسبی برای برنامه ریزی برنامه های موسیقایی ارائه می دهد، یاد کرد.

اجرای چند قطعه خاطره انگیز آهنگسازان پیشکسوت موسیقی ایرانی کشورمان در دهه های گذشته نیز هدیه شب یلدا حامد همایون و گروه اجرایی کنسرت بود که در بخش های پایانی برنامه برای آنها اجرا کرد که این بخش با استقبال بسیار خوب طرفداران نیز مواجه شد.

پیمان لطیفی نوازنده درام، محمد افشانی نوازنده گیتار اسپانیش، آرش عیوضی نوازنده گیتار بیس، امیر حسین توسلی نوازنده تار، علیرضا توسلی نوازنده دف، پوریا ربانیان نوازنده پرکاشن، روژین عدالت نوازنده ویولن و آرین ملیکیان نوازنده کیبورد به عنوان گروه اجرایی نوازندگان را تشکیل می دادند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 30 آذر 1397 - 15:07

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حامد همایونِ جدید رونمایی شد! | موسیقی ما