برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جلسه معاونت امور هنری با استاندار کرمان، احمد صدری و محمدرضا درویشی
​دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می‌شود

موسیقی ما-  در جلسه معاونت امور هنری با استاندار کرمان، مقرر شد جشنواره موسیقی نواحی با مشارکت و همکاری نهادهای استان کرمان، دوازدهمین دوره این جشنواره نیز در کرمان برگزار شود.

این جلسه که با حضور سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدجواد فدایی؛ استاندار کرمان، محمدرضا درویشی؛ پژوهشگر موسیقی، احمد صدری؛ مشاور معاونت امور هنری و دبیر دوره دهم و یازدهم جشنواره موسیقی نواحی، محمدرضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، سورج یاسایی؛ مدیر انجمن موسیقی استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه، پس از بحث و گفت و گو درباره جشنواره موسیقی نواحی و ضرورت برگزاری باکیفیت جشنواره در سطح ملی با مشارکت نهادهای مختلف استان مقرر شد دوزادهمین دوره جشنواره در کرمان برگزار شود.

سیدمجتبی حسینی؛ معاون امور هنری در این جلسه گفت: برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی به عنوان رویداد ملی نیاز است که نهادها و ارگان های استان مشارکت فعال داشته باشند و پژواک ملی از این جشنواره از استان کرمان به گوش برسد.

محمدجواد فدایی؛ استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: همکاری و مشارکت همه نهادها و دستگاههای استان کرمان برای برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی باکیفیت و با توجه به منافع ملی جلب می شود.

محمدرضا درویشی؛ پژوهشگر موسیقی نواحی نیز در این جلسه گفت: جشنواره موسیقی نواحی در کرمان عادی شده است.

احمد صدری؛ دبیر دوازدهمین و یازدهمین جشنواره موسیقی نواحی نیز گفت: همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و هنرمندان استان برای برگزاری مناسب جشنواره تلاش کردند.
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 14:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ​دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می‌شود | موسیقی ما