برنامه یاد بعضی نفرات
 
در مستند «قطار مسیر۶۰» به کارگردانی و نویسندگی «کتی جهانگیری»
موسیقی ایران در دهه‌ی 60 بررسی می‌شود
موسیقی ما - نشست خبری مستند «قطار مسیر۶۰» به کارگردانی و نویسندگی «کتی جهانگیری» در آستانه اکران این فیلم روز یکشنبه دوم دی ماه در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد. این فیلم به وقایع حوزه موسیقی ایران در دهه اول انقلاب از ۲ ‌زاویه دید دولت و مردم و تقابل‌ها، تضادها و همراهی‌ها تا رسیدن به فضای باز و ظهور دوباره موسیقی ‌پاپ می‌پردازد. حسام‌الدین سراج، کیوان ساکت، نادر مرتضی‌پور، صادق آهنگران، رامین بهنا، ‌محمد گلریز، مهرداد کاظمی، علی مرادخانی، ناصر فرهودی، جهانگیر زمانی، علی اکبر قاضی­‌زاده، فروغ بهمن‌پور، نعمت‌الله گلزار، حبیب‌الله معلمی، همایون رحیمیان، محمد میرزمانی و جمشید عزیزخانی افرادی هستند که در این مستند ۹۳ دقیقه‌ای از مسیری که موسیقی در ایران دهه شصت شمسی طی کرده است، می­‌گویند.   ‌
 
کتی جهانگیری که فعالیت خود را در عرصه هنر از سال ۱۳۷۶ با بازیگری در سینما آغاز کرد و در ادامه به عنوان منشی صحنه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در کنار کارگردانانی مانند کیانوش عیاری، سیروس الوند، محمدعلی سجادی و خسرو معصومی حضور داشته است.
 
وی در سال ۱۳۸۰ با ساخت مستند تجربی «سنگ و آتش» فعالیت در عرصه مستندسازی را آغاز و تا امروز بالغ بر ۱۰ مستند بلند، کوتاه و تلویزیونی را کارگردانی کرده است.
 
عوامل مستند «قطار مسیر ۶۰» عبارتند از نویسنده و کارگردان: کتی جهانگیری، تدوینگر و صداگذار: فرشاد اکتسابی، مدیرتولید: اکبر آقامحمدی، تصویربرداران: محمد رضایی، رسول رفیع‌زاده، صدابردار: هومن جهانشاهی، آهنگساز: امید فتح الهی، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی، عکاس: اکبر آقامحمدی، مشاور رسانه‌­ای: سعیده الله دادی.
 
نشست خبری این فیلم مستند روز یکشنبه دوم دی ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 13:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی ایران در دهه‌ی 60 بررسی می‌شود | موسیقی ما