برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور مدیر کل دفتر موسیقی
معاون هنری ارشاد و مدیر دانشگاه هنر تفاهمنامه همکاری امضا کردند
موسیقی ما - در جلسه معاونت امور هنری و دانشگاه هنر به منظور ایجاد و گسترش زمینه‌های همکاری‌های مشترک فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی و ارائه خدمات اجرایی، تفاهمنامه همکاری این دو نهاد به امضای سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید حسن سلطانی رییس دانشگاه هنر رسید.
 
به کارگیری ظرفیت‌های هنری دو طرف و ایجاد بستر مناسب برای تولید و عرضه آثار هنری هنرمندان، استادان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه در رشته‌های مختلف تجسمی، موسیقی، نمایشی، مشارکت و همکاری در تحقق شیوه‌نامه حمایت از راه‌اندازی کسب و کارهای فرهنگی، هنری، همکاری در تدوین سند و نقشه جامع آموزش هنر در کشور، انجام پژوهش‌های کاربردی، هدایت حمایت از پایان نامه‌های تحصیلی با درنظر گرفتن اولویت‌های پژوهشی معاونت امور هنری از موارد و زمینه‌های همکاری معاونت امور هنری و دانشگاه هنر براساس این تفاهم نامه است.
 
پس از امضای این تفاهمنامه مقرر شد نمایندگانی از دونهاد برای تحقق و اجرای موارد تفاهم نامه برنامه ریزی و پیگیری کنند.
 
سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه گفت: نهادهای اجرایی می‌توانند در کنار نهادهای علمی قرار گیرند و هم افزایی کنند. امروزه خانواده هنر بسیار گسترده شده است و سرمایه انسانی هنر با تعامل و همکاری بهتر می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و همکاری معاونت امور هنری و دانشگاه هنر نیز در این راستا انجام می‌شود.
 
حسینی ادامه داد: پژوهش‌های کاربردی به توسعه فضای هنر کمک می‌کند و سعی می‌شود در این همکاری مستمر دوجانبه به حوزه‌هایی مانند بینا رشته ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، پرداخته شود. یکی از آسیب‌هایی که امروز در هنر دیده می‌شود، عدم تناسب دوکفه مهارت و معرفت در آموزش هنر است که ضرورت دارد به آن توجه شود. جشنواره زدگی آسیب دیگر حوزه هنر است و هرچه عرصه‌های بروز و ظهور هنر غیراز جشنواره‌ها فراهم شود، مؤثر است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقیب بخش خصوصی نیست و در حوزه‌ای که بخش خصوصی می‌تواند فعالیت کند، وارد نمی شود.
 
 
 
 معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت نگاه آمایشی در هنر، طرح شبکه شهر خلاق هنر و گفتگوی دیروز و امروز هنر را از طرح‌های معاونت امور هنری خواند.
 
 سید حسن سلطانی به رییس دانشگاه هنر نیز در این جلسه گفت: تفاهمنامه معاونت امور هنری و دانشگاه هنر  می‌تواند مقدمات همکاری ماندگاری را فراهم کند و این تعامل از نظر رشد مباحث هنری مؤثر است و در  حوزه‌هایی مانند آموزش هنر و دانش افزایی، استفاده از ظرفیت‌های دو طرف، توجه به اقتصاد هنر با درنظر گرفتن تعهد اجتماعی در هنر می‌تواند نقش داشته باشد.
 
 دراین جلسه علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی، هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، حمید قبادی مشاور معاون هنری و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، محمد اللهیاری مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری، احمد صدری مشاور معاونت هنری و دبیر کمیته‌های تخصصی شورای ارزشیابی هنرمندان، سید امین مؤیدی اصفهانی مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی و مجید فروغیمدیر روابط عمومی معاونت امور هنری حضور داشتند.
 
همچنین علیرضا رازقی معاون آموزشی دانشگاه هنر، شهاب‌الدین عادل رییس دانشکده سینما تئاتر، رضا خدادادی رییس پردیس بین‌المللی دانشگاه هنر، حمید عسگری رییس دانشکده موسیقی و سودابه صالحی رییس دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر حضور داشتند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آذر 1397 - 13:37

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود معاون هنری ارشاد و مدیر دانشگاه هنر تفاهمنامه همکاری امضا کردند | موسیقی ما