برنامه یاد بعضی نفرات
 
گزیده شعرهای عاشقانه‌ی‌ «علیرضا بهرامی» با صدای «مهرداد اسکویی» رونمایی می‌شود
«یاد تو» در شب یلدا
موسیقی ما - مراسم جشن امضاء نشر دوم آلبوم صوتی «یاد تو» که شاملِ گزیده شعرهای عاشقانه‌ی‌ «علیرضا بهرامی»  با صدای «مهرداد اسکویی» - هنرمند سرشناس سینمای مستند، عکاس و پژوهشگر- است در ساری برگزار می‌شود.

این برنامه به‌بهانه انتشار چاپ دوم نسخه کاغذی مجموعه «یاد تو» گزیده شعرهای عاشقانه‌ علیرضا بهرامی که با صدای مهرداد اسکویی، هنرمند سرشناس سینمای مستند و عکاس و پژوهشگر، به کتاب صوتی تبدیل شده است، عصر روز پنجشنبه در واپسین ساعت‌های فصل پاییز و در آستانه شب یلدا، در شهر کتاب ساری برگزار خواهد شد.

آلبوم صوتی «یاد تو» که با انتخاب موسیقی حامد کیان در مؤسسه رهافیلم (کمپین واوخوان) به کتاب صوتی تبدیل شد، به همراه نسخه کاغذی آن در شهریورماه سال 1396 با سخنرانی و حضور چهره‌هایی چون خسرو سینایی، مهسا ملک‌مرزبان، اردشیر رستمی، همایون ارشادی، فرهاد عابدینی و اسدالله امرایی، در شهر کتاب فرشته تهران رونمایی شد.

رونمایی از نشر دوم آلبوم صوتی «یاد تو» نیز در شب یلدای همان سال با سخنرانی حسن گوهرپور و مهرداد اسکویی در شهر کتاب همدان انجام شد.

حال رونمایی چاپ دوم نسخه چاپی کاغذی «یاد تو» در آستانه شب یلدایی دیگر، پنجشنبه 29 آذرماه جاری از ساعت 17 تا 19 در شهر کتاب ساری برگزار خواهد شد.

این نشست، علاوه بر شعرخوانی و سخنرانی علیرضا بهرامی و مهرداد اسکویی، با حضور چهره‌های دیگری چون ع. پاشایی، مسعود شهریاری و جمعی از شاعران شمال کشور برپا خواهد شد.
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 14:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «یاد تو» در شب یلدا | موسیقی ما