برنامه یاد بعضی نفرات
 
در راستای رفع محدودیت اجرا و تدریس موسیقی صورت گرفت
امضای تفاهمنامه همکاری میان خانه موسیقی و شهرداری تهران در زمینه آموزش و پژوهش موسیقی
موسیقی ما – تفاهم‌نامه‌ی همکاری سه جانبه به منظور ارتقاء کیفیت آموزشی و پژوهشی هنر موسیقی در شهر تهران میان خانه موسیقی ایران، دبیرخانه ستاد مدیریت محلات شهر تهران و دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به امضا رسید.
در این جلسه که با حضور «حمیدرضا نوربخش» مدیر عامل خانه موسیقی، «ابوالحسن ریاضی» مدیر کل مطالعات، «مهدی شیرزاد» رئیس ستاد مدیریت محله و «شهرام صارمی» نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد، محورهایی همچون ارتقای سطح کیفیت آموزش و مهارت مدرسین موسیقی در سرای محلات شهر تهران، ایجاد زمینه و بستر لازم در جهت  فعالیت مدرسین موسیقی مورد تایید خانه موسیقی در محلات شهر تهران، برگزاری نشست‌ها و سمینارهای تخصصی و ارتقای سطح کیفی مطالعاتی در حوزه موسیقی شهر تهران و تسهیل‌گری در ارائه‌ی خدمات مرتبط با موسیقی به شهروندان، مورد توافق قرار گرفت. بر طبق این تفاهم‌نامه تسهیلاتی برای هنرمندان معرفی شده توسط خانه موسیقی به منظور استفاده از فضای سرای محلات جهت تمرین و اجرای موسیقی ارائه خواهد شد.

 همچنین مقرر شد علاوه بر معرفی سرفصل های پژوهشی مرتبط با حوزه شهری توسط خانه موسیقی به اداره کل مطالعات شهرداری تهران، با تشکیل کارگروهی ویژه موضوعاتی همچون بررسی موسیقی مکتب تهران، موسیقی خیابانی و نحوه ساماندهی و حمایت از هنرمندان شاغل در آن، آموزش موسیقی به کودکان کار و حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، همکاری های لازم بین طرفین و نهادهای مرتبط صورت پذیرد.

گفتنی است امضای این تفاهم نامه و تسهیلات پیش بینی شده در آن در حالی صورت می گیرد که در دوره های پیشین مدیریت شهری تدریس و اجرای موسیقی در سرای محلات با مشکلات و ممنوعیت هایی مواجه بود و بر طبق این تفاهم نامه و با مشارکت هنرمندان عرصه موسیقی می توان زمینه های شکوفایی استعدادها و نشاط اجتماعی در محلات شهر تهران را شاهد بود.
 
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آذر 1397 - 14:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امضای تفاهمنامه همکاری میان خانه موسیقی و شهرداری تهران در زمینه آموزش و پژوهش موسیقی | موسیقی ما